Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rien10 schreef:Als je paard en je hond er aan kan wennen, kan de wolf dat ook. Ik begrijp niets van deze naiviteit.
rien10 schreef:Ik ben niet negatief en ik begrijp je wanhoop heel goed.
Mijn idee is geen klapper of toeter maar een geweer. Gericht schieten om te doden.
Hard? Wellicht. Verscheurde prooi dieren is ook hard. Wanhopige boeren en dier houders is ook hard.
Slmt9 schreef:rien10 schreef:Ik ben niet negatief en ik begrijp je wanhoop heel goed.
Mijn idee is geen klapper of toeter maar een geweer. Gericht schieten om te doden.
Hard? Wellicht. Verscheurde prooi dieren is ook hard. Wanhopige boeren en dier houders is ook hard.
Elke wandelaar met een vuurwapen rond laten lopen vind ik dan weer minder haalbaar![]()
Met in je ene hand een paard of hond die op elk moment aan de kletter gaat, ‘even’ je vuurwapen pakken, beveiliging eraf, richten en schieten.
Een vuurwapen is net als vuurwerk toch ook niet legaal? Krijgen we van die Amerikaanse praktijken hier
tienus63 schreef:rien10 schreef:Illegaal vuurwerk is toch…. Eeehhh illegaal?
Oh, dacht dat het hetzelfde is als een geheime zender? Als ze geheim zijn, waarom zenden ze dan uit?
rien10 schreef:Ik ben niet negatief en ik begrijp je wanhoop heel goed.
Citaat:Oude horne Friesland
12-03-2024
Vanmorgen weer schapen vermoord
Drachtig en zogende met lammeren.
2 dood tot nu toe geteld.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Wintu schreef:tienus63 schreef:@nyaleti, op naar de feestwinkel of zo. Toeters halen.
Ik moet gelijk denken aan een vuvuzela