Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gingen we normaal deze week voor kijken voor een mooie set maar mijn moeder herinnerde zich dat ik bij een set had staan kijken. Mijn meter had haar gevraagd waar ze me een plezier kon doen en mijn moeder heeft dus in opdracht de set gehaald. 

als ik met mijn broer of man ben hoef ik niet ongerust te zijn. 

hij heeft enorm veel geleerd op korte tijd maar zou hem graag een duwtje in de rug geven. 

) Moet alleen dezelfde grond zijn gezien de restricties op deze grond.
ze moeten nu Leo en Whiskey kammen ook als ze eentje willen doen, enfin niks moet maar dat gaat effectief sneller. 

hij houdt het er nu op om gewoon altijd in zijn buurt te zijn of Toto dat nu wil of niet. 

weet niet of dat ‘hoort’
voel me stilaan wel een beetje breekbaar.
Even uitgelegd waarom het niet zo handig is om in een kudde 1 paard een snoepje te willen geven als ze bij elkaar staan en hopelijk is het opgelost.

het was sneu maar ook beetje grappig om het te zien gebeuren

Yaiko is gewend dat ik rare dingen doe en vangt met liefde gevolgen op (of voorkomt ze)
goed dat je het op merkt!
de anderen hebben het ook om dezelfde reden: tie-wrap (de dunne) breekt sneller dan de clips. Is dus een beetje een goedkope variant van het breake-away systeem en makkelijker te vervangen al heb ik nog geen enkele moeten vervangen tot nu toe)
). Je hebt ook het juiste type, niet met zo'n extra losse ring onder de kin en mooi aangesloten. Ik heb trauma's van loszittende halsters met klierende paarden....
zag net op agradi wel eentje met klittenband in het kopstuk maar vraag me af of mijn tie wrap niet eerder breekt.

maar wat ik niet zie komt pas boven als er problemen ontstaan natuurlijk.
helaas was het niet de eigenaar die snoep geeft die als eerste problemen ondervond. 
toen was 1+1 natuurlijk 2.
zeker niet als je zelf onzeker bent en dat ook uit straalt.