Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dees schreef:Dilan93 schreef:Vind dat eerlijk gezegd best apart, dat je eisen gaat stellen aan hoe iemand zn paard gaat houden als die hem van je koopt
.
Om eerlijk te zijn, als een koper aangeeft dat die mijn paard graag wil stallen op zo'n grote pensionstal/ manege in de buurt van een grote stad. Waar het paard een leven zal kennen van 22/7 opgehokt in 3 bij 3, 1 uur arbeid en oh wat luxe 1 uur paddock en nooit weer een grasspriet in zicht....
Dan verkoop ik het paard niet hoor!
Niet dat Kiwai zo'n huis aanbiedt, ik heb geen idee, maar als je als verkoper je paard wat gunt, ga je voor het best passende thuis.
Dilan93 schreef:Kiwiaa, ik vind jouw plekje al heel fijn klinken hoor.
Zie vrij weinig stallen waar ze meerdere hectaren hebben voor een kleine groep paarden.
Ik vraag me dan af wat de verkoper voor eisen heeft aan een stalling
Melanomen heb ik echt helemaal geen verstand van, maar is dat altijd foute boel als een paard die krijgt?
Caboby schreef:Oooo, wat leuk! Klinkt als een fijn paard!Mkango schreef:Wat leuk, Caboby, gefeliciteerd!Misschien heb ik het gemist, maar wat voor een is het geworden?
Dank je! als mijn laptop weer gerepareerd is zal ik een fotootje plaatsen
KWPN ruin van 10, 1,62 hoog, zwart, suuuuper lief en makkelijk, heeft M gelopen en ik ben heel verliefd
Dilan93 schreef:Nou ja, het blijft kanker. Het hoeft niet per se levensbedreigend te zijn hoor - vaak is dat het niet -, maar het is wel een zorg. Mocht ik echt stapelverliefd worden op een schimmel, dan zou ik hem er niet om laten staan, maar als de keuze gaat tussen een schimmel en een vos, dan wordt het toch echt de vos.Kiwiaa, ik vind jouw plekje al heel fijn klinken hoor.
Zie vrij weinig stallen waar ze meerdere hectaren hebben voor een kleine groep paarden.
Ik vraag me dan af wat de verkoper voor eisen heeft aan een stalling
Melanomen heb ik echt helemaal geen verstand van, maar is dat altijd foute boel als een paard die krijgt?
Mkango schreef:anjali schreef:Ik ben een groot aanhanger van de frase "een goed paard kent geen kleur."@Mkango,ja begrijpelijk,maar een schimmel heeft wel klasse.Als het je smaak is.(Maar een mooi paard voor mij heeft geen dubbele verdunning.
)
Waratje schreef:Balou_k schreef:12 jaar is ze, inderdaad een schimmel. Ik ben zelf vrij huiverig voor melanomen.
Dan moet je geen schimmel willen, de meeste krijgen ze op enig moment.