Leuke foto van jullie samen ook. Jammer dat jullie zo ver weg zitten, ik wil juist kilometers maken achter het stuur met trailer dus zoek juist mensen met paarden die vervoer nodig hebben
Inderdaad, Berdien was zo lief om me vandaag bij haar op stal en met haar les mee te laten kijken, super tof!
Erg leuk om te zien en interessante manier van coachen ook voor Pinda en mij, en dé Feyre ook ontmoet! Kanonne das ook een grote ponnie
.
Daarna vlug door eindelijk weer even naar Pinda, heerlijk getut en geknuffeld
Ze is super op haar plekje bij instructrice, slaapt uitgebreid languit liggend, is blij en relaxed en ziet er goed uit, en met haar nieuwe vriend is het echt dikke mik
Zo grappig, ze zijn qua karakter echt heel erg hetzelfde, heb er nooit eerder een paard bij gehad staan waar ze zo goed bij past. En wat ik begrijp zijn ze daar ook blij met de logeerpartij, Pinda is een voorbeeldige gast geweest tot nu toe schijnbaar
Hoewel ik haar nog steeds mis bij ons op stal ben ik echt blij dat dit voorlopig zo kan, zo fijn.En ondertussen vul ik mijn vakantie met klussen in huis, grote chaos hier
en dus zijn we voor Rudi en Syd op zoek gegaan naar een ander onderkomen zodat we fatsoenlijk kunnen rijden.
Ik ben in de loop der jaren blijkbaar wel wat kieskeurig geworden
Verschillende stallen de revue laten passeren en na nee, vol, en opgedoekt maar eens naar mijn oude stal gereden waar ik 15 jaar geleden heb gestaan. Blijkbaar roest oude liefde niet want het voelde gelijk goed
Haar blessure begint haar langzaamaan steeds wat meer parten te spelen. Ik hoop dat ze in ieder geval nog tot het najaar kan blijven lopen.. 

wat een volk eigenlijk he