Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
heel veel succes op wedstrijd alvast! Ben benieuwd of het op wedstrijd net zo goed gaat als thuis. 
Fijn dat je het zo snel hebt kunnen laten maken, kun je iig weer lekker doorrijden. Ben erg benieuwd naar je veulentje
eenmaal in galop was ik mega opgelucht, want het kritieke punt is echt het aangalopperen. Echt heel blij dat ik er doorheen ben gegaan, is weer een hele opluchting
Ik moet er ook echt op letten dat ik niet versteen af en toe. Als zij spanning opbouwt doe ik dat soms ook en dat versterkt het alleen maar. Gelukkig ging dit afgelopen keer heel goed. Ik krijg er zelf ook al weer steeds meer vertrouwen in.
Als het zo blijft gaan kan ik hopelijk binnenkort weer "los" rijden en zal dan vragen of mijn vader een stukje wilt filmen. Ik heb verder nooit iemand die meegaat, dus daarom helaas nog niet de mogelijkheid gehad om een stukje te laten filmen.
) Als het meezit krijgt ze volgend jaar misschien ook een veulentje. M'n vader wilde nog heel graag een veulentje van haar, maar ik wilde dat eerst absoluut niet. Bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n heel slecht idee, dus heeft hij mijn "toestemming" gehad
Ze is al geïnsemineerd dus ben benieuwd.
Gelukkig bij jou ook goedgegaan.
Iedere keer een stapje verder.

mirjamalvaro schreef:Idenn
[ [url=m/2Kmypv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eli drachtig.
[ [url=m/EVK1Ck.jpg]Afbeelding[/url] ]
geen druk erop alleen maar rechtuit, gas erop houden en wachten tot zij Mn hand wil pakken. Dus echt al mooie stukjes 

die zijn echt paasei lang.
Helaas raakt hij in paniek bij voetje vragen, dus komende week elke dag paar keer doen.