Nicole schreef:Kan iemand mij wat meer info geven kwa wat week gekoot op dat linker achterbeen? XR helemaal goed..
eventuele gevolgen.. Doel is Z1 a Z2
Heb je even een pb gestuurd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
betadine schreef:Het is een jong paard dus het kan ook nog verbeteren. Vooral door training.
Bonfire is ook week gekoot en die lijkt er toch geen last van te hebben.
Het is natuurlijk wel een gok, maar om een paard nu volledig af te schrijven omdat hij week gekoot is terwijl hij rx en klinisch goedgekeurd is.
Nicole schreef:Oh mensen help..
Ik heb een onwijs leuk dier gezien!! 1,63 4 jaar Wynton (val ik op) x Furst Heinrich.. Pik zwart Galopperenmaar links achter week gekoot en dat vertelde de vrouw eerlijk.. Hop help ik vind hem echt wel leuk.. XR helemaal goed gekeurd zonder bemerkingen of chipjes
[ Afbeelding ]
Links achter is het..
blubdevis schreef:´n vraagje, als een 8 jarige merrie een hééél klein chipje heeft, waarvan al 4 jaar op rij een controle foto wordt gemaakt en geen milimeter is gegroeid en verplaatst, en in het originele keuringsrapport staat dat het geen bemerking moet zijn voor de sport. zouden jullie die gok dan durven nemen?
blubdevis schreef:´n vraagje, als een 8 jarige merrie een hééél klein chipje heeft, waarvan al 4 jaar op rij een controle foto wordt gemaakt en geen milimeter is gegroeid en verplaatst, en in het originele keuringsrapport staat dat het geen bemerking moet zijn voor de sport. zouden jullie die gok dan durven nemen?
fokfanaat schreef:blubdevis schreef:´n vraagje, als een 8 jarige merrie een hééél klein chipje heeft, waarvan al 4 jaar op rij een controle foto wordt gemaakt en geen milimeter is gegroeid en verplaatst, en in het originele keuringsrapport staat dat het geen bemerking moet zijn voor de sport. zouden jullie die gok dan durven nemen?
jahoor, zolang je geen fokplannen hebt.