Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:O, ik gebruik mijn stok zeer zeker om een tik uit te delen, als het dat is wat het paard nodig heeft. Zo hard als het moet, zo zacht als het kan. En eigen veiligheid voorop.
Maar goed, ik schaal mezelf ook in als "mens met paard", dus dan mag ik dat
runningkawa schreef:Persoonlijk zie ik de meeste mensen die zich opwinden en druk maken de mensen die niet snappen wat een ander bij paardenmens bedoeld
Voor mij is het simpel, als je er een keer 1 gekend hebt weet je het...en snap je ook precies wat die ander bedoeld.
KiWiKo schreef:hahhahaha nu is het ineens zo dat elke boer met stok en sigaar een paardenmens moet voorstellen![]()
![]()
suleilitha schreef:
Pas op als je dezen tegenkomt!!!
KiWiKo schreef:ik weet in iedergeval een ding wel heel zeker en dat is dat het paardenmens nooit nagels van 3cm lang heeft in schitterende kleurtjes![]()
![]()
Ninx schreef:[, zonnebankreet, ?
KiWiKo schreef:Ninx schreef:[, zonnebankreet, ?
deze heb ik drie keer overnieuw moeten lezen
KiWiKo schreef:een mening hebben is toch goed, en als ik die mening niet deel is dat toch ook goed? of niet
runningkawa schreef:Blijkbaar niet...gaan mensen zuchten en zeggen dat je ze verkeerd begrijpt
Zammie schreef:KiWiKo schreef:een mening hebben is toch goed, en als ik die mening niet deel is dat toch ook goed? of niet
Bedoel je mij? ja, tuurlijk is dat goed, maar probeer dat dan ook richting anderen te doen en er niet overheen te ....