Het Reading Experiment - Deel 1 (3 rondes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Reading Experiment - Nieuwe foto's op blz 18.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:26

Klopt volgens mij Lachen
Maar het gaat hier ook helemaal niet daarover? Haha!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:31

Het was als reactie op het volgende stukje tekst.
Citaat:
En ik bedoelde het niet neerbuigend maar het zijn toch geen readers die hier posten? Dus gewoon allemaal gegokt. Ik vind ze wel grappig om te lezen vooral als men beweert vanalles door te krijgen en er niets van blijkt te kloppen.

Het kwam op mij over dat dit best in 1 topic kon blijven omdat we hier toch geen 'echte readers' hebben. Ik heb daarom mijn uitleg gegeven waarom ik denk dat dit niet waar is.
Wat ik nniet duidelihjk neer heb gezet is het volgende;
Naar mijn idee kan het inderdaad beter in een vervolg topic komen te staan omdat het steeds minder overzichtelijk is en mensen inderdaad snel fouten maken wat betreft de foto's die ze readen.

Ik vraag me ook af of dit mensen niet tegen houd om te posten omdat ze het idee hebben dat het een vrij gesloten iets is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 15:50

Ik ga met Mocca en TeeGee nog wel even in conclaaf over hoe we de beginpost het beste eruit kunnen laten zien, inclusief modopmerkingen en zo Knipoog Om zo duidelijk mogelijk te maken om welke foto's het gaat.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 15:53

Ik snap niet wat er dan zo moeilijk is om dit topic dicht te gooien en een nieuwe te maken.
Tig topics , nuttig en onnuttig komen elke dag weer voorbij. Waarom zou deze dan niet mogen?
Ik zie het probleem niet.

Feit is gewoon dat dit topic onoverzichtelijk is.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:56

Zoals ik al zei is er overleg gepleegd, en is er besloten het in één topic te houden. Dit vinden wij overzichtelijker, omdat het voor nieuwkomers zo ook meteen duidelijk is waar het om gaat, na het lezen van de openingspost. Als er op een gegeven moment 5 of 6 van deze topics lopen wordt dat er onoverzichtelijk. De andere topics zijn dan weliswaar op slot, maar zeker voor de wat nieuwere bokkers kan dit zeer verwarrend zijn.

En daarbij, jullie kunnen er toch zelf ook voor zorgen dat het overzichtelijk blijft? Lachen Gewoon ontopic blijven, duidelijke beginpost, duidelijke post bij een nieuwe ronde, en in de titel vermelden op welke pagina de nieuwe ronde begint.

Jullie praten nou al 2 pagina's over wel of geen nieuw topic, en ja, dat maakt de boel onoverzichtelijk, want als iemand nu de laatste pagina opent, heeft hij géén idee waar het topic overgaat. Gewoon weer ontopic dus. Dit is niet de HK, het is PP. Lachen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:20

Allez, nieuwe foto's Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 03:59

Ik vind het erg flauw dat het zo moet...

Ik weet nu al hoe de volgende ronde eruit gaat zien.
Heel erg jammer.

Zorg in elk geval dat je de beginpost met koeienletters veranderd.
Al zullen er zeer weinig tot geen bokkers zijn die met een topic van 23 pagina's eerst uitgebreid de voorpagina gaan lezen. En daar ligt het probleem Knipoog

Abel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 05:57

Toch doorzeiken verschrikkelijk wat een kleuter !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:22

Hou het nou gezellig jongens!

Ik ben momenteel bezig mijn PB'box op te schonen omdat ik geen duidelijke schifting had in foto's die ik al op mijn lijstje had gezet, en mensen die ik nog terug moest PB'en...

Ter illustratie: Ik schoon hem eens per maand op, en momenteel heb ik 11 pagina's weg te ruimen, waarvan 90% ingezonden foto's of vragen zijn Nagelbijten / Gniffelen

Dus... Ik ben ermee bezig, maar het kan nog een paar uur duren Huilen van het lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:36

Moderatoropmerking:
Vanaf nu graag weer ontopic! De discussie is niet meer nodig, het blijft bij 1 topic, en daarmee klaar. Ik zie enkele reacties voorbij komen die absoluut niet vriendelijk zijn, dat is echt niet nodig. Als jullie het niet gezellig en ontopic kunnen houden komt er wellicht helemaal geen nieuwe ronde meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:53

Dank je Mocca!! Haha!

Okee, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Nogmaals, readings graag in kleine letters of spoilertags!
Momenteel hebben we genoeg foto's! Lachen

De eigenaren van onderstaande foto's mogen zich 1 september bekend maken!

]http://i5.photobucket.com/albums/y167/Zita9/Demi1.jpg
.
.
.
.
.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6BOGJWMK.jpg
.
.
.
.
.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HPY8AAKL.jpg
.
.
.
.
.
http://i258.photobucket.com/albums/hh27 ... 2008_2.jpg
.
.
.
.
.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RCKWHGLE.jpg
.
.
.
.
.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JS84X4F6.jpg

Succes!! Haha!
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 30-09-08 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's in links gezet, nieuwe ronde op blz 27

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:06

Abel, als je zo'n moeite hebt met dit topic, kun je het beter gewoon negeren, meid Knipoog

Bedankt voor het plaatsen van de foto's rock. Ben benieuwt wat er nu uit gaat komen.

Pecco_Myrthe

Re: Het Reading Experiment - Nieuwe ronde op blz. 23.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:18

Ik ga vanavond even naar de foto's kijken!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:29

Nou zo op het eerste gezicht springt er niet echt 1 uit voor mij. Dat had ik bij de vorige ronde wel. Ga van de week nog maar eens kijken. Misschien dat ik dan wel een gevoel bij 1 van de foto's krijg!

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:07

Voor mij ook niet direct een klik met de foto's. Dat had ik alleen in de eerste ronde.... Ik vind de derde foto ook iets te ver af genomen, dat paard spreekt me wel aan, maar van zover kan ik het niet goed zien!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:10

Wat moet je er aan zien dan? Moet je niet gewoon voelen?

____

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:19

Ik heb de vos gekozen, 5e foto. Ben maar een leek,gewoon om te proberen hoor Vork

Dit paard (merrie?) is rond of onder de 10 jaar, vriendelijk van karakter, jong van geest. Wordt gebruikt voor sgw/ springen? Houdt erg van bosritten. Dit paard wil graag aandacht van mensen,zoekt toenadering. Is voorzichtig met mensen zoekt vertrouwen. Heeft meerdere eigenaren gehad, stuk of 3? Wil graag goed voor je zijn/ doen. Het is een paard met karakter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:28

Mocca, dank je voor het aanpassen van de OP Knipoog

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:29

Malenka schreef:
Wat moet je er aan zien dan? Moet je niet gewoon voelen?

Tsja ik ben (nog) niet zo bedreven hierin dat ik van grote afstand al kan zien/voelen. Ik denk dat iedereen een eigen manier heeft, ik vind het fijn om de ogen duidelijk te zien, ja te zien dus Tong uitsteken

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:58

Het meisje meld zich, ik ben erg lang op vakantie geweest en heb niet echt de tijd gehad om te reageren, maar hier mijn reactie:

Urielle schreef:
Ik trap af met foto 3, het meisje in het rode shirt.

Karakter:
Dit meisje is een vrolijk en sportief meisje. Houdt van gezelligheid en mensen om haar heen, van feesten en uitgaan. Maar heeft ook zeker een serieuze kant, het leven is niet alleen maar lol. Problemen gehad in de puberteit (op sociaal vlak?) die aan die serieuze kant hebben bijgedragen. Op school geen lastige leerling geweest . Dit meisje probeert problemen en stress te verdringen door gezelschap op te zoeken, te gaan feesten. Niet doen, dat breekt je later op.

Bezigheden:
Sportiviteit maar ook creativiteit; dingen maken, knutselen en schrijven? Interesse in fantasy (wellicht alleen om te lezen of films te kijken)?

Familie:
Heeft een oudere broer, komt daar goed mee overeen. Ik denk ook steeds aan grootouders. Zijn die misschien net overleden? Ik denk dat ze een hond heeft, waar ze veel om geeft. Ik hoop dat ik nu geen Shetlander beledig ofzo Huilen van het lachen

Gezondheid:
Toevallig arm of sleutelbeen gebroken of gekneusd gehad? Waak voor oververmoeidheid en aanverwante ziektes, tevens voor problemen op gebied van vertering (maagklachten door stress? eetstoornissen?)

Ik hoop dat er weer iets van klopt.

Ten eerste leuk dat je mij hebt geread!

Om te beginnen ik ga eigenlijk nooit uit, dus dat klopt niet. Serieuze kant heb ik zeker wel, alleen daar is niet altijd evenveel van te merken. Problemen heb ik niet echt gehad, maar wel een moeilijke tijd, erg zieke vader gehad.

Qua bezigheden klopt het wel een beetje, kan behoorlijk kreatief zijn in vlagen.

Ik heb geen oudere broer maar wel een oudere zus, kan het best goed vinden met haar. Wel heb ik een jonger broertje, alleen daar kan ik het minder mee vinden. Verder zijn er geen grootouders ofzo overleden. Wel een vriendin van mn zus.

Ik heb tot zover ik weet niks gekneusd of gebroken gehad. Eetklachten of iets heb ik niet.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:11

--
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 20-08-08 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:33

Wat ben je toch weer vreselijk flauw...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:35

crossmonster schreef:
Wat ben je toch weer vreselijk flauw...

Heeft niks met flauwheid te maken. Gebeurt steeds weer dat foto's niet goed geuploaded worden zodat prima te achterhalen is waar ze van zijn(heb Rock daar bij eerdere sessies verschillende keren op gewezen). Flauw zou ik pas zijn als ik de foto ging "readen" met die wetenschap of na het readen door anderen er nog mee aan zou komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:38

*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-08-08 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:41

Rock schreef:
Mocca, dank je voor het aanpassen van de OP Knipoog

Er wordt nog wel verwezen naar een gesloten topic.

edit: ik heb mijn post aangepast. Als jij dat nu ook doet rock en de foto opnieuw uploaded.