Maar het gaat hier ook helemaal niet daarover?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:En ik bedoelde het niet neerbuigend maar het zijn toch geen readers die hier posten? Dus gewoon allemaal gegokt. Ik vind ze wel grappig om te lezen vooral als men beweert vanalles door te krijgen en er niets van blijkt te kloppen.
Om zo duidelijk mogelijk te maken om welke foto's het gaat.
Gewoon ontopic blijven, duidelijke beginpost, duidelijke post bij een nieuwe ronde, en in de titel vermelden op welke pagina de nieuwe ronde begint.

Malenka schreef:Wat moet je er aan zien dan? Moet je niet gewoon voelen?
Urielle schreef:Ik trap af met foto 3, het meisje in het rode shirt.
Karakter:
Dit meisje is een vrolijk en sportief meisje. Houdt van gezelligheid en mensen om haar heen, van feesten en uitgaan. Maar heeft ook zeker een serieuze kant, het leven is niet alleen maar lol. Problemen gehad in de puberteit (op sociaal vlak?) die aan die serieuze kant hebben bijgedragen. Op school geen lastige leerling geweest. Dit meisje probeert problemen en stress te verdringen door gezelschap op te zoeken, te gaan feesten. Niet doen, dat breekt je later op.
Bezigheden:
Sportiviteit maar ook creativiteit; dingen maken, knutselen en schrijven? Interesse in fantasy (wellicht alleen om te lezen of films te kijken)?
Familie:
Heeft een oudere broer, komt daar goed mee overeen. Ik denk ook steeds aan grootouders. Zijn die misschien net overleden? Ik denk dat ze een hond heeft, waar ze veel om geeft. Ik hoop dat ik nu geen Shetlander beledig ofzo![]()
Gezondheid:
Toevallig arm of sleutelbeen gebroken of gekneusd gehad? Waak voor oververmoeidheid en aanverwante ziektes, tevens voor problemen op gebied van vertering (maagklachten door stress? eetstoornissen?)
Ik hoop dat er weer iets van klopt.
crossmonster schreef:Wat ben je toch weer vreselijk flauw...
Rock schreef:Mocca, dank je voor het aanpassen van de OP