Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

RuizWish schreef:Ik ben daar erg makkelijk in, alles is wat dat betreft te koop... Er zijn ontzettend veel goede paarden en als je ze goed kunt verkopen is het een risico als je het niet doet... De volgende dag kan je ze tenslotte dood in de box aantreffen, om maar even van het ergste uit te gaan...
Myrano schreef:RuizWish schreef:Ik ben daar erg makkelijk in, alles is wat dat betreft te koop... Er zijn ontzettend veel goede paarden en als je ze goed kunt verkopen is het een risico als je het niet doet... De volgende dag kan je ze tenslotte dood in de box aantreffen, om maar even van het ergste uit te gaan...
Ook als je geld in overvloed zou hebben?
Ik begrijp je denkwijze hierover wel, idd verkopen bij een goed bod
Dus ook in dat geval zouden ze inderdaad voor een voor mij acceptabel bod weggaan!
Heb er dus eigenlijk niet zoveel over te zeggen. Ik zou ze ook begrijpen als ze dat zouden doen, hoe moeilijk het ook is.

Unfaithful schreef:Mijn ouders onderhouden mijn paard en hebben hem ook betaald, dus als ze een grandioos bod zouden krijgen gaat ie hoe dan ook weg. Dan kan ik ze echt niet tegenhouden, hoor.Heb er dus eigenlijk niet zoveel over te zeggen. Ik zou ze ook begrijpen als ze dat zouden doen, hoe moeilijk het ook is.
Kendra schreef:Vreselijk grappig topic dit.....![]()
![]()
Iedereen roept dat z'n paard of pony voor een miljoen nog niet weggaat, maar volgens mij gaat het in 9 van de 10 gevallen om beessies waar niemand meer dan een paar duizend euro voor zou willen geven.
Dreeke schreef:Geen haar om mijn hoofd die daar aan zou denken, geld maakt niet gelukkig, mijn paard wel!
Sodeletuut schreef:Dreeke schreef:Geen haar om mijn hoofd die daar aan zou denken, geld maakt niet gelukkig, mijn paard wel!
Amen