Hardenberg is helaas niet open-minded voor de paardensport. We hebben hier 2 ruitershop's zitten (benjamins ruitersport en k&a). Ze zijn bezig met het uitbreiden van het winkelcentrum. Maar jammergenoeg komt er geen ruitershop.
Heb weinig tijd om naar de ruitersportzaak te gaan, zitten hier nou niet bepaald om de hoek en deze webwinkel is erg voordelig dus zodoende shop ik wel eens online!
Ik ga nooit naar een ruitershop eigenlijk... Ik heb alles al,en koop nooit wat nieuws. Ik rij in mijn gewone kleding,dus heb ook geen paardrijoutfit nodig. Borstels en halsters hebben bij mij het eeuwige leven,en er gaat verder (bijna) nooit wat stuk.
- Ros; Uden (alleen als ik weet wat ik wil en ze hebben het) - Boerenbond; Boekel (kleine dingen) - Agradi (goedkopen dingen) - Ruyters voor Ruiters; Nuenen (goede zadelmakerij, super hulp in de zaak, helaas geen 2e rans zadels in mijn prijsklasse ) - En vele on line ruitersportzaken voor het goedkoop
En dan heb ik nog een lijstje waar ik nooit meer heen ga, maar dat zal ik je besparen