Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Djaleesa schreef:brrr.. het zou je maar overkomen
ben benieuwd hoe dit verder gaat en met dat overleden boer ik geloof er best in maar ben benieuwd wat er nou precies uitkomt.
Shanna16 schreef:Eeh omdat ze ook kinderen heeft enz enz?
Vanmiddag moest ze ook nog naar de politie, geen idee hoe lang dat heeft geduurd.
Misz_shul schreef:Maar ik vraag me af waarom ze niet even op bokt komt om te zeggen hoe het er nu voor staat..oké ik zal ook in shock zijn, maar ik zou de rest ook op de hoogte houden..
2x sterkte;)
Kyrseltje schreef:Djaleesa schreef:brrr.. het zou je maar overkomen
ben benieuwd hoe dit verder gaat en met dat overleden boer ik geloof er best in maar ben benieuwd wat er nou precies uitkomt.
Ik geloof er ook zeker in! En die auto is ook te verklaren... maar de staaf die gevonden is...?
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:
Ik geloof er ook zeker in! En die auto is ook te verklaren... maar de staaf die gevonden is...?
angry gost!!
suusiejj schreef:..
Ik heb vooral last van vlekken in de binnenbak en stal..
diegene zei , misschien omdat geesten daar niet echt weg kunnen?
zit wat in want buiten heb ik er geen last van!! en toch is het hetzelfde erf
ik weet niet wat ik ervan moet geloven , en tot hoe ver ik erin moet geloven maar er zou vast wel iets zijn???
Shanna16 schreef:PB of Email knop
Cayenne schreef:suusiejj schreef:..
Ik heb vooral last van vlekken in de binnenbak en stal..
diegene zei , misschien omdat geesten daar niet echt weg kunnen?
zit wat in want buiten heb ik er geen last van!! en toch is het hetzelfde erf
ik weet niet wat ik ervan moet geloven , en tot hoe ver ik erin moet geloven maar er zou vast wel iets zijn???
Dat heet stofIn de bak en stal heb je daar inderdaad last van, en buiten niet
katiavl schreef:Laten we het serieus houden![]()
Dat gaat de topicstarter meer helpen dat spookverhalen
PintoNatal schreef:dat van die email snap ik niet, heeft de ts dan een mail gehad?
suusiejj schreef:PintoNatal schreef:dat van die email snap ik niet, heeft de ts dan een mail gehad?
ja iemand die droomde over haar stallen terwijl ze de TS niet kende en de TS haar niet
in haar droom klopten de stallen precies met hoe ze zijn enz enz