Karl66 schreef:Cer als je daar ook nog voldoende medische zorg aan toevoegt heb je helemaal gelijk.
Maar als ze voldoen eten, drinken en medische zorg krijgen, wat is dan het probleem?
Dieren die dood zijn hebben niet veel medische zorg meer nodig 
Ik weet niks van deze man af hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar dierenleed is gewoon een erg moeilijk verhaal. Als ik mijn hond een gebroken poot schop, en ik breng em vervolgens naar de DA is er niks aan de hand. Dat is voor een buitenstaander wel es lastig te verkroppen.... Vooral als ik dan ook nog es zeg dat ie van de trap is gevallen oid.
Citaat:
En als ze dat niet krijgen en de AID constateerd dat er dieren zo slecht aan toe zijn dat ze ter plekke afgemaakt moeten worden heb je hier in Nederland echt wel een probleem. Dan worden die dieren bij je weggehaald.
Die mensen doen hun best, maar ze hebben naar mijn idee wel weinig regels/voorschriften e.d. om echt wat mee te kunnen.
Maakt dat ik me afvraag hoe het uiteindelijk is gegaan met dat paard met dat vreselijke gat in zn hoofd, wat een tijdje geleden op bokt heeft gestaan.... Maar das een heel ander verhaal...