Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DTLL

Re: Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:10

Ik geloof dat jullie punt zo onderhand wel duidelijk is. Moet iedereen dit nou blijven herhalen? Wat is het nut ervan?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:10

een slotje is nu wel op zijn plaats idd.
dit topic gaat nu nergens meer over.....

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 12:11

Claudje21 schreef:
En waarom zo'n ophef over die Taco

Omdat hij toevallig wel de mooiste en de liefste fjord van de wereld is.

rianne1987 schreef:
Slotje dan maar?

Heb al meerdere malen gevraagd Ja

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:13

Claudje21 schreef:
Naja goed het gaat hier eigenlijk ook nergens over.,
Ze heeft geen winstpunt gehaald. misschien leert ze dat ze niet zo uit de hoogte moet doen nou.
en anders leert ze het niet. kan mij het ook schelen hahaha.

Beste J,
ik zie in je vorige berichten dat zeker de helft in topics van Shanna staan.
deze zijn allemaal zo positief en nu ga je haar ineens helemaal de grond in boren...
Beetje vreemd!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:14

@Claudje21 & brazo: wie zijn jullie? hoe kan je nou weer in godsnaam iemand beoordelen over internet? Volg je haar soms 24 uur per dag met een webcam ofzo.
Als je wat van internet af wist dan had je begrepen dat de meeste dingen anders over komen dan bedoeld is! Jullie zeiken haar gewoon helemaal af.
Ok het had misschien netter geweest als ze gewoon gelijk het hele verhaal op bokt neer had gezet. Ik meot eerlijk zeggen dat ik het eerst ook een beetje vreemd vond. Normaal staat het er altijd met enorme letters als ze iets heeft gewonnen of iets...
Dan was ze denk ik ook van een hoop gezeur afgeweesd.

Maar goed dat is allemaal geweest, niks meer aan te veranderen. Beeld je is in haar in? je krijgt net te horen dat je 2 verliespunten hebt (inmiddels dus niet meer) zou jij het dan gelijk in koeie letters hierzo neerzetten? Hoe zou jij je voelen, als je net zulke punten terug hebt gekregen? Denk je dan ow nou lekker naar huis en gelijk aan bokt vertellen!

Ze is ook maar een mens hoor, en een mens maakt fouten als je dat nog niet door had....

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:16

idd liesje23
jaloezie is volgens mij wel iets wat hier aardig heerst ja.
eerst altijd leuk en aardig reageren in topics en dan nu het een keer goed gaat zijn sommige mensen volgens mij maar al te blij dat ze haar de grond in kunnen trappen.
maja gelukkig heeft shanna er gewoon schijt aan

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:20

Nou zeg, uurtje later na alle pagina's te hebben gelezen... Haha!
Het komt er dus op neer dat Shanna een paard zou rijden van iemand anders. Dat daar een nogal melig , als ik even aan de fles drank terug denk *LOL* , topic over is onstaan wie dat paard dan zou zijn...Vervolgens blijken de punten tegen te vallen. Als ik slechte punten had gereden zou ik die ook niet zo huppa in een topic plaatsen alsof er niks aan het handje is... ( al helemaal niet in zo'n topic...)
Vervolgens gaat praktisch iedereen in dit topic Shanna volledig af lopen zeiken omdat ze , uit de hoogte doet, omdat ze vaak HAW topics opent, en omdat ze niet meteen een uitgebreid verslag neer zet? Dat is toch haar zaak? Waarom moet zij zodra bokkers met hun vingers knippen meteen een verslag neerzetten? Alleen om boven staande redenen? Dat slaat echt nergens op ik kan hier maar 1 logische verklaring voor bedenken en dat is '' het groene monster...'' Lips are sealed

@ Shanna, ik ken je dan niet echt maar ik wil je toch even een hart onder de riem steken. Mensen hebben tegenwoordig nou eenmaal snel last van jaloezie, kunnen zij ook niks aan doen. Trek je dr niks van aan, ga lekker aan de slag met je paardjes ( die we graag in HAW terug willen zien Knipoog ) En kop he niks van dat bokt geneuzel aan trekken!! Go jij! Go jij!

Claudje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:20

ik ben niet jaloers hoor,
en als je mijn berichten goed gelzen had, heb je dus ook gelezen dat ik haar in het verleden leuk over vond komen, maar dat het nu absoluut het geval niet meer is.

Het lijkt wel of jullie haar aanbidden hahaha.

Ik ga niet meer reageren/ geen tijd en zin meer voor.

Dag lieve mensen fijne dag nog.

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:22

Citaat:
Beste J,
ik zie in je vorige berichten dat zeker de helft in topics van Shanna staan.
deze zijn allemaal zo positief en nu ga je haar ineens helemaal de grond in boren...
Beetje vreemd!

* moet even heel hard lachen Haha! *

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:22

Moderatoropmerking:
Gezien er in de afgelopen 23 pagina's nu wel alles is gezegd wat er gezegd moet worden. Continu hetzelfde herhaald wordt omdat men niet het hele topic leest of maar flarden waardoor de sfeer er niet beter op wordt, komt er hier een slotje Lachen