Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Ik ben wel benieuwd waarom je zo'n operatie laat uitvoeren? Ik neem aan vanwege iets medisch, of houd je ruin van roze setjes
?
Les_Fjal schreef:Fjal wordt vervelend ! Volgens mij begint hij zich steeds beter te voelen hihi. Ik begin zondag met een lichte fietstraining... Beetje conditie weer opbouwen...want hij wil graag weer aan de slag, maar weet ook dat hij over enthousiast kan zijn... En wil niets forcerenThanks for asking !
Als het een beetje foto weer is binnenkort zal ik mijn camera weer eens mee nemen
Cyntje schreef:Het kan echt... mijn moeder is hondentrimster en had ook een omgebouwde hond. Ik maakte een grapje over de hond vanwege zijn nogal aparte naam en toen legde mijn moeder het verhaal uit.. erg apart dat het kan
xjudithx schreef:Les_Fjal schreef:Fjal wordt vervelend ! Volgens mij begint hij zich steeds beter te voelen hihi. Ik begin zondag met een lichte fietstraining... Beetje conditie weer opbouwen...want hij wil graag weer aan de slag, maar weet ook dat hij over enthousiast kan zijn... En wil niets forcerenThanks for asking !
Als het een beetje foto weer is binnenkort zal ik mijn camera weer eens mee nemen
Goed om te horen dat hij vervelend wordtGoed teken!
Leuk dat je weer aan de slag kan met conditie opbouwen. Dat had je een tijd geleden nog niet durven hopen denk ik?
xjudithx schreef:Het regent nog steeds... Of is het inmiddels droog geweest en heb je foto's?
Hoe gaat het met Fjal? Heb je inmiddels al vaker uitstapjes gemaakt?