Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moyra schreef:wij hebben hier sinds 3 mei een liddle zitten maar geen paarden spullen :S
theemuts schreef:die cap zit inderdaad bagger!!! Als je harder gaat dan stap vliegt ie steeds verder over je voorhoofd, het leid heel erg af!! hoe strak je hem ook doet hij gaat vanzelf losser lijkt het wel!! iemand interesse??
Mettetje schreef:Ik heb dus, ik lees als 1 van de weinige!, veel plezier van mijn cap.
Wel moet ik hem inderdaad iedere keer dat ik hem draag opnieu weer op maat "draaien", wat "wrikken" aan het draaiding, maar dan zit hij goed.
Misschien een tip, trek het draaigedeelte zo ver mogelijk naar beneden. Dan zit de cap stabieler.
rianne1987 schreef:heeft er iemand nog intresse in een halster maat s blauw van kleur zwart onder legd? die had een vriendin van me voor me meegenomen toen van de lydl maar mijn fjord past hem niet!
Qimm schreef:Mettetje schreef:Ik heb dus, ik lees als 1 van de weinige!, veel plezier van mijn cap.
Wel moet ik hem inderdaad iedere keer dat ik hem draag opnieu weer op maat "draaien", wat "wrikken" aan het draaiding, maar dan zit hij goed.
Misschien een tip, trek het draaigedeelte zo ver mogelijk naar beneden. Dan zit de cap stabieler.
Ik vind het ook een fijne cap en ik hoef hem niet elke keer te verbouwen als ik hem op wil zetten hoor. Ik weet niet wat jullie er allemaal mee doen :=
Mettetje schreef:Ik heb dus, ik lees als 1 van de weinige!, veel plezier van mijn cap.