fransheijs schreef:lowara schreef:troost je. ook ik heb geen DD cubmaat. geeft helemaal niets, het is de charme die je moet overbrengen ( kuchkuch)
Hoe heb ik dan weten te winnen??
push up BH's werken prima
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fransheijs schreef:lowara schreef:troost je. ook ik heb geen DD cubmaat. geeft helemaal niets, het is de charme die je moet overbrengen ( kuchkuch)
Hoe heb ik dan weten te winnen??
fransheijs schreef:Nou bij mij niet hoor!!!![]()
CGJ12 schreef:Even geoefend voor de spiegel zeker..............
Geen wonder dat ruitersokken zoveel verkocht worden, dat geeft net wat meer bolling dan de gewone sportsok
fransheijs schreef:CGJ12 schreef:Even geoefend voor de spiegel zeker..............
Daar hoef ik niet voor te oefenen, want om nou sinaasappels op te pushen heeft ook geen zin!

CGJ12 schreef:Nou ja, ik denk, ik vráág het maar even..........
Je zou niet de eerste zijn die even voelt wat voor een kick het geeft om zo'n ding van je zusje van 14 te passen...........
Tenslotte liep Freddy Mercury er ook mee rond.........

Kathleen_vW schreef:haha, de Bokker testrijders
nou nee, ik barst nu al bijna uit m'n jasje, die sokken passen echt niet
gewoon over t algemeen
ben een beetje aangekomen sinds ik t jasje hebt, gezond aangekomen, was een beetje ielig dun ik
dan moet je mij niet hebben nee
Kathleen_vW schreef:dan moet je mij niet hebben nee
Kathleen_vW schreef:haha, de Bokker testrijders
nou nee, ik barst nu al bijna uit m'n jasje, die sokken passen echt niet
Urielle schreef:Je mag mijn jasje wel lenen, ruimte genoeg en ik heb het pas volgend jaar zomer weer nodig. De ingebouwde sokken zijn voorzien uiteraard
dat moet je echt bij Steehouwer proberen, die maakt daar wel vaker opmerkingen over

Alane schreef:en nu weer ontopic
dressuursport oneerlijk of jniet.
Feit: 1 proef 2 jury's wat zou dan het max toegestane verschil mogen zijn in de puntentelling?
Bros schreef:Zolang je een beetje met de mode meegaat is de dressuursport helemaal niet oneerlijk. Integendeel...... De kans dat je een goed jurylid (en dus lage punten scoort met je Gribaldi x Jazz x Krack x Ferro) tegenkomt is tegenwoordig maar minimaal.