Het ware verhaal van de ranch... (Spanje)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:25

Patrick is een beetje hardleers
Volgens mij is al een paar keer gezegd dat je geen reclame mag maken voor je ranch....

Juco

Re: Het ware verhaal van de ranch... (Spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:31

Ik heb weleens verhalen gehoord van mensen die hadden dereden op Merensen in Spanje en die de kwaliteit van de slaapplaatsen en eten erg slecht vonden.

Zijn er veel adressen waar je op merensen kunt rijden in Spanje?

Ik zie die mensen nll zelden, wil ze evt wel even bellen.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:32

Ik heb al direct getemd toen ik patrick zijn bericht las, word errug moe van die malloot!

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:33

Djilan schreef:
Patrick is een beetje hardleers
Volgens mij is al een paar keer gezegd dat je geen reclame mag maken voor je ranch....

Hij (of Vivian?) leest dus duidelijk wel mee Ik heb geTeMd over zijn reclame bericht.

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:34

Nou, dit zal Patrick wel zijn, want mevr Klaassen kan prima in het Nederlands antwoorden.... Of ze verschuilt zich achter hem, kan ook natuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:36

Nou HC, je hebt vriendjes gemaakt. De wereld is klein, gelijkgestemde zielen treffen elkaar altijd weer, niet?

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:38

Ik krijg echt wat van die man. Wat een schijnheil. En uitleggen waarom er geen goed eten wordt voorgeschoteld aan de trainees, of waarom de slaapplaatsen zo slecht zijn verteld hij niet. Toen ik daarheen ging had ik echt niet verwacht dat het een luie vakantie zou zijn hoor! ik wist dat het 7 dagen per week werken was. Maar er zijn grenzen!! Ik zou dat hij over deze dingen is uitleg gaf, in plaats van dom in het rondte te spuwen!!BAH!

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:38

Volgens mij denken ze dat antwoorden in het Engels interessanter staat of zoiets

patrickab

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:40

/knip spam
Laatst bijgewerkt door Lielle op 28-11-05 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: spam verwijderd

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:45

@ patrickab

Zoals je van me gewend bent zet ik mijn antwoorden in een andere kleur in jouw verhaal...

Jij schreef:
Citaat:
This is partly the reason why we cannot go on with a small percentage of our trainees who are beyond any hope of redemption. I can only tell you that in my opinion those who cannot make it on the ranch cannot make it anywhere.
Is dat zo, ik denk van niet, ik denk dat iedereen die het bij jou langer dan een week volgehouden heeft een onderscheiding heeft verdient!!!
Time will tell. Nou, dat is dan waar we het eens zijn, time WILL tel! As for your objective opinion, it is certainly a mistake to voice it on this forum where the veracity of facts are quite irrelevant. We hebben graag verschillende meningen hier, en het zal best zo zijn dat sommige meiden een te rooskleurig beeld hadden van de werkelijkheid, maar wat er hier is gebeurt kun je daar niet recht mee banketstaaf, dan moet je meer argumenten verzamelen vent!
We are back to the good old days of the inquisition were insults and death threats were chanted in unison against the heretics. Oh ja, de slachtofferrol, ik zat er al op te wachten, wat zijn we toch zielig en wat worden we toch onterecht aangevallen.. The more you post, the more you belong to the establishment, "the building as someone put it and the more thrash you can spread around against Mrs Klaassen and the Merensgroup. Ken je het spreekbeurt: what goes around comes around? Wij noemen dat: boontje komt om zn loontje... It is more about business that about horses/trainees. Het gaat voor JOU inderdaad om business....een oneerlijke business voor mens en dier....en daar zijn wij het nou net ff niet mee eens...

It is nevertheless an appalling image for the international community that most Dutch people do not deserve. However, it is a good opportunity for us to show the finest Merens in Europe. Some of our 32 foals born 2005 in the Pyrenees and Cantal regions are already on our Spanish ranch. 6 months old with heights ranging from 1.30m to 1.37m. Let people talk and make your own judgement. Mensen zijn al aan het rpaten, en mensen zijn ook al aan het oordelen, er lopen niet voor niets ook al rechtzaken tegen je van mensen die dit forum zelfs nooit gezien hebben!!
It is all on http://www.rideonmerensgrouptranspyrenees.com reclame is je verboden, dus ik zal TEM menAnd if you have the chance, buy your ham "pata negra" from Spain, your Dutch cheese from the Netherlands and your Merens horse from the Pyrenees. Ham uit spanje, heerlijk! Kaas uit nederland, heerlijk! Jouw paarden, zou ze graag bij je weghalen, maar kopen? NOOIT!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:46

Al zou ik geld toekrijgen zou ik aboluut niet gaan!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:47

patrickab schreef:
We have more than 15 horses for sale on this forum!

Spot the horse and the add and you win a free weekend at the Ranch, so you can take as many pictures as you want! And have private interviews with our trainees!

Jullie weekenden zijn toch altijd gratis??? Je verdient er als werknemer niets en jullie doen er niets. Ik denk niet dat de mensen staan te popelen om in die beerput te stappen. Wij zijn totaal niet in jullie geinteresseerd, er zijn al genoeg ervaringen bekend. Het enige wat belangrijk in deze is, is mensen behoeden voor jullie verdere praktijken. Mensen behoeden voor teleurstellingen om met jullie zaken te doen.

De persiflage die jullie onderhand aan het bouwen zijn over jullie ranch met die overtrokken teksten, worden onderhand idd erg komisch, kunnen niet meer serieus genomen worden. Van een kind van 21 kan ik ook niet meer verwachten, een penny die zich in de grote mensenwereld lekker wreed opstelt om toch enigsinds mee te kunnen tellen en zich dan aan een veels te oudere "gentleman" vastklampt is eigenlijk al triest op zich.

Ga lekker in Spanje ronselen naar kinderarbeid, hier ben je klaar.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:47

dynamiek schreef:
Al zou ik geld toekrijgen zou ik aboluut niet gaan!

Ik wel, om vervolgens die paarden daar weg te halen Ik heb echt z,n medelijden met die paarden daar

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:48

[quote="door] Is dat zo, ik denk van niet, ik denk dat iedereen die het bij jou langer dan een week volgehouden heeft een onderscheiding heeft verdient!!! [/color]

[/quote][/quote]

oliebol, nou krijg ik geen onderscheiding

Huertecilla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:49

nance1 schreef:
Huertecilla
dat zijn geen concrete voorbeelden. Misschien heb je wel geschreven " koop een woordenboek" of "doe een cursus spaans"

Wees wat duidelijker of bemoei je nergens mee.

Marmot schreef:
Willen jullie allemaal even gaan nadenken voordat je iets op dit forum plaatst: alles wat mogelijk kan dienen als bewijsmateriaal tegen VK graag per PB naar Door sturen en NIET op dit forum plaatsen. Tante Vivian leest lekker mee, we hoeven haar niet uitgebreid de tijd te geven om zich op de argumenten cq bewijzen te beraden.

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:50

Patrick zijn bedoeling zal wel zijn dat er zo snel mogelijk een slotje komt op dit topic, en dat het daardoor verdwijnt naar pagina's waar het niet meer gelezen wordt. Laat je dus niet uit de tent lokken door hem...

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:51

wreckh schreef:
Citaat:
[

nou okay dan, speciaal voor jou maken we een uitzondering, haha!

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:52

@ Huertecilla: wat bedoel je met die quetes in je andere post? Ben wel benieuwd waarom je dr geen toelichting bij geeft....

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:54

HC heeft waardevolle info per pb gegeven, wat niet op zijn plaats was geweest in het topic, omdat het dan gelezen werd door Vivian & partner.
Laatst bijgewerkt door Ann op 28-11-05 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:55

russel schreef:
Citaat:
Jullie weekenden zijn toch altijd gratis??? Je verdient er als werknemer niets en jullie doen er niets. Ik denk niet dat de mensen staan te popelen om in die beerput te stappen. Wij zijn totaal niet in jullie geinteresseerd, er zijn al genoeg ervaringen bekend. Het enige wat belangrijk in deze is, is mensen behoeden voor jullie verdere praktijken. Mensen behoeden voor teleurstellingen om met jullie zaken te doen.

De persiflage die jullie onderhand aan het bouwen zijn over jullie ranch met die overtrokken teksten, worden onderhand idd erg komisch, kunnen niet meer serieus genomen worden. Van een kind van 21 kan ik ook niet meer verwachten, een penny die zich in de grote mensenwereld lekker wreed opstelt om toch enigsinds mee te kunnen tellen en zich dan aan een veels te oudere "gentleman" vastklampt is eigenlijk al triest op zich.

Ga lekker in Spanje ronselen naar kinderarbeid, hier ben je klaar.

AMEN _ /-o_
* o/ *

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:03

Even tussendoor jullie moeten het niet naar Door sturen maar naar door_

Mij ma heeft namelijk van de week al een pb-tje gehad over weet ik het allemaal terwijl ze nergens een idee van had

Heb trouwens het verhaal gelezen tot blz 12 ofzo. Maar jeetje zeg, niet normaal wat daar gebeurt dan, vind het nog knap dat jullie het zolang volgehouden hebben!

Huertecilla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:09

Ann schreef:
HC heeft waardevolle info per pb gegeven, wat niet op zijn plaats was geweest in het topic, omdat het dan gelezen werd door Vivian & partner.

Verder vind ik het triest voor de topicstarter(s) dat het door het niveau van dit topic door de bedenkelijke fatsoensnormen van verschillende Boktsters hier nauwelijks meer serieus te nemen is.
Dit is eveneens helemaal in het straatje van de 'aangeklaagden'

Persoonlijk vind ík het een slechte zaak dat door de moderaters alle vrijheid aan schelders wordt gegeven terwijl de andere betrokkenen gecensureerd worden. Ook dit draagt niet bij tot het serieus nemen van wat in de grond wel een serieus onderwerp is.

Enige terughoudendheid van de posters en een evenwichtiger beheer door de moderators is míjns inziens HOOGNODIG.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:14

russel schreef:
Nou HC, je hebt vriendjes gemaakt. De wereld is klein, gelijkgestemde zielen treffen elkaar altijd weer, niet?

Het zou in mijn ogen normaal zijn als de moderators jou nu beleefd doch dringend verzoeken híer een excuus aan te bieden, want dit is gewoon kwaadaardige smaad.

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:15

Het enige wat gecensureerd wordt zijn de reclame berichten van die Patrick. Als hij op een normale manier zijn kant van het verhaal toelicht, is er wrs. geen moddie die dan zijn berichten verwijderd.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:18

Huertecilla schreef:
russel schreef:

Het zou in mijn ogen normaal zijn als de moderators jou nu beleefd doch dringend verzoeken híer een excuus aan te bieden, want dit is gewoon kwaadaardige smaad.

Ik kan me ergere berichten van jouw hand herinneren, daarvoor heb jij ook niet je excuses aangeboden aan degene

Russel heeft er niet voor niets "knipoog" smilies bij geplaatst. Ik denk niet dat ze het serieus bedoelt heeft.