Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RenskeG schreef:Ik ben opzoek naar een leuke (stoere) naam met een W voor mijn nieuwe paardje. Het liefst een beetje "aparte namen"
Bedankt!!
gogo schreef:Ik heb sinds 17 dagen een nieuw paardje.
Een merrie met bruin lijf en zwarte manen en zwarte benen.
Ze heet echter nog steeds pzn (paard zonder naam)
Nu heb ik 5 verschillende namen maar ik kom er niet uit.
Dus bij deze wat zouden jullie kiezen.
Me 1e paard heette golda me 2e ladgo afgeleid van golda dus als je iets weet daaruit afgeleid dan mag dat ook!
1. Doremido (doortje)
2. Just me like a lady
3. Exelle
4. Goya
5. In youre eyes
RenskeG schreef:Ik ben opzoek naar een leuke (stoere) naam met een W voor mijn nieuwe paardje. Het liefst een beetje "aparte namen"
Bedankt!!
JollyJumper schreef:Ik heb sinds vandaag ook een nieuw paard zonder naam.
De naam moet met de L beginnen en het is een merrie (ook echt om te zien, zo'n mooi fijn hoofdje) dus niet te stoer aub.
Ik heb zelf tot op heden nog niks kunnen verzinnen...
Het moet een dressuurpaard gaan worden als ze groot is..., dus een sjieke naam staat leuk op de startlijst
![]()
Wie kan er iets leuks verzinnen, mag best apart zijn maar het moet wel uit te spreken zijn zonder je tong te breken.
Jammer dat het geen ruin is, hadden we em Lucky Luke kunnen noemen }> (mijn andere paard heet Jolly Jumper...).
Corona86 schreef:Ik heb een Hannoveraantje gekocht, check mijn profiel voor zijn fotoMaar hij heeft nog geen naam en het moet met een C beginnen. Wat een moeilijk letter!! Het is een ruin en hij wordt schimmel. (Ik had tot voor kort de hoop dat hij zo mooi grijs zou blijven
)