Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:Ik zou voor de wensen van Damelza ook echt aan een Ier denken. Mijne sprong een meter met haar ogen dicht. Ik nietSprong altijd, ze nam je gewoon mee. Er zit soms dressuurmatig wat werk aan, maar in de basissport kun je er echt prima mee weg komen.
ruitje schreef:Ik denk dat PRE's ook de dalmatiers vloek hadden.
Je weet wel, iedereen wilde een dalmatier na die film. Leek wel of iedereen een PRE wilde 5 jaar geleden.
Lijk ik nu een beetje te zien bij Freibergers? Die zijn ineens mega populair en dan over 3 jaar hoor je: je moet wel uit die en die lijn kopen hoor.
Maar dit is puur speculatie
Eef_Bam schreef:Zelf hou ik van eventing maar door gebrek aan het juiste paard al jaren niet gedaan. Van ellende maar dressuur gaan rijden toen die kans wel voorbijkwam. Nu onverwacht toch tegen het voor mij perfecte paard aangelopen.. Een dressuurgefokte Duitser met nette gangen die ook een leuke sprong maakt en een groot hart heeft. Paard nam mij zo mee over flinke hindernissen ook al heb ik een paar jaar niet fatsoenlijk gesprongen en reed ik niet de mooiste afstanden.
Hij is vandaag helemaal goedgekeurd, tot zover het minderen qua paarden.
Zonnetje81 schreef:Vergeet een Connemara niet.
Phonix schreef:Wat zouden jullie betalen voor een vier jarige kwpn dressuurpaard, die leuke gangen heb, wel aan de kleinere kant maar echt super braaf?
dieseltje09 schreef:Zonnetje81 schreef:Vergeet een Connemara niet.
Als optie voor Damelza? Vergis je niet erin dat conny’s in de buitenmaat (dus groter dan 1.55) bijna niet te vinden zijn en als ze wel te vinden zijn zijn ze duur, heel duur![]()
Heb er ook over gedacht namelijk, maar beetje grote conny met aardige gangen en nette opvoeding kost in nederland minimaal 8k en dan heb je een 3 jarige die zo groen als gras is![]()
En import vanuit Ierland is echt een draak van een onderneming aangezien je via de UK moet rijden… prijzen transport liegen er niet om zeg maar, kreeg offertes van 1500-2000![]()