Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosjenat schreef:Niet helemaal verwacht na onze 4de plaats maar we hebben de WE0 klasse in Exloo gewonnen
Nu verder met oefenen in het springen dan kunnen we doorgaan naar de WE1.
roosjenat schreef:Onze eerste meerdaagse WE wedstrijd zit er weer op en wat was het leuk!
Eerste dag de dressuur, begon al heel goed want ik vergat te groeten.. Hoe stom kun je zijnGelukkig ging de proef verder wel goed en hadden we alsnog 67,115% met een tussenstand op de 4de plaats.
Gisteren de trail, die ging ook heel erg goed. Miley keek nergens van op dus konden mooi ons rondje rijden. Met 72,5% hebben we de stijltrail gewonnen.
Niet helemaal verwacht na onze 4de plaats maar we hebben de WE0 klasse in Exloo gewonnen
Nu verder met oefenen in het springen dan kunnen we doorgaan naar de WE1.
miereneter schreef:Nou, wij hadden vandaag weer WE-clinic in Heiloo. Of beter: zouden hebben. Paard besloot dat er vandaag niet op de trailer kon worden gestaan. Ik had de zeer ervaren hulp van Paardentaxi Amsterdam, maar het mocht niet baten. Bijna de trailer gesloopt ook. Terwijl het bij hen eigenlijk altijd lukt.
Ga een paar trailerlaadsessies met hem plannen. Wil dat hij volledig zelf en relaxed de trailer oploopt en blijft staan, en dan gaan we pas weer ergens naartoe.
Nou ja, dan zelf thuis maar wat parcourtjes bouwen en oefenen. Hopelijk kan ik het oefenwedstrijdje, in april, alsnog gaan. Kleine aap![]()
.
tine10 schreef:Suzan_bobar schreef:Ik start ook, maar net gemaild dat het HC wordt. We starten in de 3
Waarom HC? Er zijn toch geen winstpunten/verliespunten of wat dan ook.
Miriam91 schreef:Wie heeft er zin om bij ons op stal mee te doen?![]()
[ [url=m/RIEim6.jpg]Afbeelding[/url] ]
keeyzie schreef:Miriam91 schreef:Wie heeft er zin om bij ons op stal mee te doen?![]()
Oeh! Da’s om de hoek. Heb vriendin beloofd om mee te gaan naar een cross. Dus sla deze over. Organiseren jullie dit vaker?
Zijn er meer mensen die in Eersel starten?
keeyzie schreef:Miriam91 schreef:Wie heeft er zin om bij ons op stal mee te doen?![]()
Oeh! Da’s om de hoek. Heb vriendin beloofd om mee te gaan naar een cross. Dus sla deze over. Organiseren jullie dit vaker?
Zijn er meer mensen die in Eersel starten?
miereneter schreef:Nou, wij hadden vandaag weer WE-clinic in Heiloo. Of beter: zouden hebben. Paard besloot dat er vandaag niet op de trailer kon worden gestaan. Ik had de zeer ervaren hulp van Paardentaxi Amsterdam, maar het mocht niet baten. Bijna de trailer gesloopt ook. Terwijl het bij hen eigenlijk altijd lukt.
Ga een paar trailerlaadsessies met hem plannen. Wil dat hij volledig zelf en relaxed de trailer oploopt en blijft staan, en dan gaan we pas weer ergens naartoe.
Nou ja, dan zelf thuis maar wat parcourtjes bouwen en oefenen. Hopelijk kan ik het oefenwedstrijdje, in april, alsnog gaan. Kleine aap![]()
.