miereneter schreef:Heel leuk om te zien Britt1. Wat doet hij het al goed!
Ik ga er vrijdag voor het eerst op, mits het weer het toelaat (geen binnenbak).
Ja tof he!
En ooohhh, spannend! Hoe ga je het aanpakken? Heb je hulp? Ben benieuwd!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miereneter schreef:Britt1 schreef:En ooohhh, spannend! Hoe ga je het aanpakken? Heb je hulp? Ben benieuwd!!![]()
Het wordt zaterdag. Ja, heb hulp van mijn staleigenaresse, enorm ervaren vrouw. Ik ben zó benieuwd, kan niet wachten.
Moska schreef:Ik heb zojuist zijn eerste eigen hoofdstel besteld. Nu hopen dat het past
Galeobdolon schreef:En wat een draak is ze ook in de kudde… vanmiddag ben ik alleen even hallo gaan zeggen. Er kwam een andere merrie bij staan en na snuffelen gooide ze zonder pardon haar achterwerk naar het andere paard. Als een gillende puberale pismerrie rende ze vervolgens weg om aandacht bij de anderen te krijgen. Ze had de laatste tijd al wat meer krassen van paarden die haar wat meer op haar plek zetten, want van de zachte hand is ze niet aan het leren als het aankomt op de kudde
miereneter schreef:Galeobdolon schreef:En wat een draak is ze ook in de kudde… vanmiddag ben ik alleen even hallo gaan zeggen. Er kwam een andere merrie bij staan en na snuffelen gooide ze zonder pardon haar achterwerk naar het andere paard. Als een gillende puberale pismerrie rende ze vervolgens weg om aandacht bij de anderen te krijgen. Ze had de laatste tijd al wat meer krassen van paarden die haar wat meer op haar plek zetten, want van de zachte hand is ze niet aan het leren als het aankomt op de kudde
![]()
![]()
Ik volg je andere topic ook en vind dat je goed bezig bent! Afspuiten ben je al verder dan ik met mijn aap. Dat vindt hij echt vreselijk en na elke geslaagde poging ben ik weer terug bij af: dan weigert hij zelfs maar de poetsplaats op te lopen. Is iets om deze zomer weer goed te oefenen.
Guusje17 schreef:Wat doen jullie als afwisseling met jullie onbeleerde paarden?
Ik longeer mijn 3,5 jarige nu zo’n 2 keer per week.
Wandelen hebben we al veel gedaan maar kan helaas even niet meer omdat haar weidemaatje dan alleen staat.
Iemand anders nog leuke ideetjes?