Paarden instagram pagina's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:45

Even voor de duidelijkheid, zelf zit ik niet in een pod. Maar inderdaad, een pod is wel bedoeld om echt samen te werken en tijd te investeren om bij elkaar te reageren. Dat hoeft niet letterlijk elke foto van elke persoon te zijn, hoewel dat natuurlijk wel het beste werkt.

Ik pas eigenlijk het principe van een pod toe op mijn timeline wanneer ik daar zin in heb. Dus een paar keer per dag, als ik me intens verveel bijvoorbeeld, scroll ik door mijn timeline op Instagram en ga ik (uitgebreid) reageren op posts die voorbij komen. Als ik niks weet te zeggen, sla ik de post over. Bij sommige foto's heb je gewoon daadwerkelijk geen nuttige dingen te zeggen, en alleen maar 'oeh' en 'aah' bij elke foto is ook weer zo saai :P Ik probeer altijd wel inhoudelijk te reageren, complimentjes of een vraag stellen. Sommige mensen plaatsen een vraag in hun post, daar kun je bijvoorbeeld op reageren.

Dat is trouwens ook wel een tip, bij je eigen posts een vraag stellen. Dat kan heel basic zijn: 'Wat heb jij vandaag gedaan met je paard?'. Dat triggert mensen om te reageren. Moet je geen Ja/Nee vragen gaan stellen natuurlijk :))

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:50

Papilio schreef:
Lienie_F schreef:
Ik ben braaf op alle woorden met de hashtag aan het reageren met reacties van vier woorden :+

Haha ik doe ook een poging maar wel lastig ook iets inhoudelijks te zeggen :o

“Wat een leuke foto zeg”

Ik krijg het idee dat jullie “denken” dat het een hele unieke interessante zin moet zijn. Dat hoeft echt niet. Het gaat erom dat de post actief is :j

E_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:53

Dayanaera schreef:
“Wat een leuke foto zeg”

Ik krijg het idee dat jullie “denken” dat het een hele unieke interessante zin moet zijn. Dat hoeft echt niet. Het gaat erom dat de post actief is :j

Ik las in het artikel dat het ook geen standaard zinnetjes mochten zijn, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:55

Ik merk net ook iets.

Had deze avond een filmpje gepost van mijn paard dat zijn eten uit zijn bak gooit. Het is iets wat echt bij hem hoort :+ (net zoals zijn rare manier van rechtstraan na het rollen).

Ik kreeg de hele tijd meldingen van likes. Ga ik naar het filmpje, dan zag ik ze niet. ik zie de likes echter wél als ik specifiek op "vind-ik-leuks/weergaven" klik. Dan zie ik ze allemaal netjes op een rijtje staan. Maar dus niet op de timeline onder de hashtags en reacties.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:57

EstherCosta schreef:
Dayanaera schreef:
“Wat een leuke foto zeg”

Nee?

“ Zorg dat je reactie op de foto bestaat uit meer dan vier woorden en geen generieke zinnetjes bevat. Pas je reactie aan op de foto (anders valt het al snel op) en tag de plaatser van de foto voor extra effect”

Heb net ff opgezocht
Laatst bijgewerkt door Dayanara op 09-11-17 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

EdkingEnzo

Hey, wat leuk. Nog een Instagram topic.
Ik heb ook een instagram voor mijn 3 paarden.
@andalusianvigoenzo

Op het moment net over de 1000 volgers. Maar ik krijg bij niet een foto meer dan 150 likes :( Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik volg een paar accounts met het zelfde aantal volgers en die krijgen vaak wel 300+ of zelfs veeeeel meer likes. Terwijl ik wel redelijk dezelfde tags gebruik en soms wel meer.
Merken jullie echt aan het tijdstip van het plaatsen van een foto dat je meer likes krijgt?
Afbeelding
Afbeelding

Ghostattack

Als je op alle foto's exact hetzelfde zinnetje gaat plaatsen, dan gaat dat waarschijnlijk ook niet helpen. Ik denk dat je dan zelfs aangezien kan worden voor een 'bot'. Ik zou het er niet op wagen in ieder geval :D

Varekaj, dit heb ik soms ook. Net als dat ik heel vaak dezelfde meldingen krijg op Instagram. Meldingen van bijvoorbeeld een uur geleden die dan ineens binnenkomen alsof ze nieuw zijn en dan open ik Instagram.. Nothing -O- Soms doet ie dit wel 3-4 keer achter elkaar.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:59

Ghostattack schreef:
Als je op alle foto's exact hetzelfde zinnetje gaat plaatsen, dan gaat dat waarschijnlijk ook niet helpen. Ik denk dat je dan zelfs aangezien kan worden voor een 'bot'. Ik zou het er niet op wagen in ieder geval :D

Varekaj, dit heb ik soms ook. Net als dat ik heel vaak dezelfde meldingen krijg op Instagram. Meldingen van bijvoorbeeld een uur geleden die dan ineens binnenkomen alsof ze nieuw zijn en dan open ik Instagram.. Nothing -O- Soms doet ie dit wel 3-4 keer achter elkaar.

Ik zeg toch ook nergens dat je op iedere foto dezelfde reactie moet plaatsen.

Ik snap alleen niet waarom het zo moeilijk moet zijn een reactie van 4 woorden te plaatsen..

E_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:08

Dayanaera schreef:
EstherCosta schreef:

Nee?

“ Zorg dat je reactie op de foto bestaat uit meer dan vier woorden en geen generieke zinnetjes bevat. Pas je reactie aan op de foto (anders valt het al snel op) en tag de plaatser van de foto voor extra effect”

Heb net ff opgezocht

'En geen generieke zinnetjes'. Dat zegt het toch of sla ik nu de plank helemaal mis?

Dayanara

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:40

Generiek is toch iets anders als een standaard zin?

Als ik lees geen generieke zinnen, dan interpreteer ik dat als niet iedere keer dezelfde/soortgelijke zin?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:55

Generiek betekend gewoon hetzelfde soort. :j

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:56

Ghostattack schreef:
Dat is trouwens ook wel een tip, bij je eigen posts een vraag stellen. Dat kan heel basic zijn: 'Wat heb jij vandaag gedaan met je paard?'. Dat triggert mensen om te reageren. Moet je geen Ja/Nee vragen gaan stellen natuurlijk :))

Dat laatste dus. Een meisje had een foto dat ze de beugels voor het zadel had hangen als in 'No stirrup November' (dat is een ding) Dus ik reageerde daarop dat ik dat no way zou doen met Gismo :')
Dus als je een wat meer inhoudelijk onderschrift hebt is ook makkelijker reageren :P

E_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:17

Ah, Thanks. Weer wat geleerd vanavond :)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:18

Celine_Famke schreef:
Generiek betekend gewoon hetzelfde soort. :j

Thanks, begon al te twijfelen of ik wel snapte wat generiek betekende :))

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:24

Leuk die bokt pods, maar ik wil me niet verplicht voelen om telkens 4 of meer woorden te reageren óf op iedereen te reageren. Niks voor mij dus. :=

Ik moet nog 30 volgers en dan zit ik op de 700! :D
Afbeelding

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:26

Ik heb op alle foto's met de hashtag gereageerd, nu nog bij blijven _O-

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:36

Lienie_F schreef:
Ik heb op alle foto's met de hashtag gereageerd, nu nog bij blijven _O-

Ik ben ook weer druk bezig haha!

Esra_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:39

In het begin twijfelde ik ook echt of ik in een pod zou willen. Nu echt wel blij mee en ik moet zeggen dat het reageren op andere foto's ook echt wel heel leuk is! Je probeert echt steeds een leuke reactie neer te zetten, en je kijkt ook echt naar een foto zeg maar. Voorheen merkte ik toch wel dat ik klakkeloos foto's aan het liken was.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 00:27

Dat heb ik dus ook en je leert elkaar ook beter kennen! Echt leuk!

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 01:29

#boktpod is echt los! :P
Ik doe m'n best om alles bij te houden! O:) @sweetmagicpopcorn

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:26

Ik heb wel het idee dat de boktpod aan het werken is :j

Nog 17 likes en dan zit ik op de 500 *\o/*

Heb alleen ruzie met de statistieken. Qua berichten en verhalen doet ie het. Maar als ik op volgers klik krijg ik gelijk foutmelding :(

ninavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:51

Ik heb wel een acc voor mijn verzorgshet. Maar niet zo actief @little_pown_ruthje

E_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:34

Ik begin de boktpod ook leuk te vinden. En super gezellig ook! Super leuk om al jullie verschillende paarden en pony's te zien!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 10:39

Wat ook leuk is, als je een vraag doet bij je insta-foto met een A/B/C/D antwoord :)
Dat doet het op mijn insta erg goed :D

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 11:27

EngeltjeS schreef:
Wat ook leuk is, als je een vraag doet bij je insta-foto met een A/B/C/D antwoord :)
Dat doet het op mijn insta erg goed :D

goeie tip!

vind het eigenlijk ook steeds leuker worden zo, krijg meer reacties dan ooit tevoren. (behalve mijn zus reageerde er eerst bijna niemand :') )