Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KittyDylan schreef:bij achterwaartse beweging wordt de achterhand gestimuleerd en bollen ze ook de rug (als ze het juist doen).Achteruit lopen staat (stond, moet weer nodig herhaalt worden) bij Fflur op stemcommando. Zoals ik lees heeft achterwaarts dus wel wat voordelen? Zoals..?
Art_Ificious schreef:kvulden schreef:Ja achteruit lopen is bij mij ook standaard. Dat vind ik ook wel goed om je plek te bevestigen.
Misschien helpt dit?
http://equinespirit.nl/handige-rek-en-s ... -je-paard/
KittyDylan schreef:Achteruit lopen staat (stond, moet weer nodig herhaalt worden) bij Fflur op stemcommando. Zoals ik lees heeft achterwaarts dus wel wat voordelen? Zoals..?
xApple schreef:@brechtcarlos; welkom! Leuke pony, hoe groot is ze? Rij je bewust met een halster enzo op deze manier?
kleinvosje schreef:EIN-DE-LIJK ben ik vandaag dan bij mijn paardenkind geweest. De planning was dat hij gecastreerd zou worden waar ik bij was, maar meneer liet meteen weer even zien dat hij een kind van zijn moeder is, en flipte compleet toen de dierenarts zijn gezicht liet zien en hem ving. Compleet over de zeik, klom bijna over de hekken en het hele castratie plan hebben we voor vandaag laten varen. De opfok-eigenaresse heeft hem uiteindelijk tot rust weten te krijgen en hij is nu uit de groep gehaald en op stal gezet.
Ik ga dus mijn handen vol krijgen aan hem, maar goed, daar had ik al wel een beetje op gerekend. Hij komt de komende maand wel veel meer in de hand doordat hij een maand uit de groep blijft en op stal komt. Een voordeel dus!
Maar jeetje, wat ben ik verliefd![]()
[ [url=m/4fT8cR.jpg]Afbeelding[/url] ]
kking schreef:Fijn dat je hulp krijgt.
Op een foto is ze nog wel herkenbaar in beeld