of misschien als jullie ook een aparte knutselrek hebben staat het daar in. Is A4 Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of misschien als jullie ook een aparte knutselrek hebben staat het daar in. Is A4
Anyway!
Als ik zus nog eens ooit een plezier wil doen krijgt ze een handtas ofzo, haar paard mag ze zelf maar heen en weer sjezen

Ik ben ook benieuwd hoe hij er volgend jaar uit ziet maar HELAAS duurt dat nog lang :’)

maar ik zie hem eigenlijk te weinig. Het viel me op dat ik hem eigenlijk alleen zie als we naar onze tweewekelijkse dierenarts afspraken gaan en dat wil ik niet. Heb hem vandaag de hele middag meegenomen naar het werk en we zijn lekker door de stad gegaan (in de gietende regen :’) ) hij heeft de hele avond languit op de bank gelegen 
de rest moet ik nog bedenken haha
Ben echt zo'n softie op dat gebied. Soms springt hij van de bank en dan mankt hij een paar minuten en dan kan ik echt janken. Of als hij de rolluik weer kapot heeft gemaakt zodat hij op de vensterbank tegen het raam kan gaan liggen en ik moet 3x roepen voor hij wakker wordt, jank jank jank haha.