Gefeliciteerd Lukasje!
Hoe onze wedstrijd vandaag ging:
[RIJ-ITP] Leuke ervaring, maar voorlopig niet meer...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Duck was al helemaal nat van de zweet maar hij moest toch echt luisteren want het was echt een mormel. Uiteindelijk met veel moeite ben ik blijven zitten bij zijn uitbraken, trekken, rare sprongetjes, etc. en hebben we toch een paar passen in de rechtergalop gezeten voordat hij me voorover trok en ik weer op zijn nek lag. En we hebben ook nog een paar rondjes rechtsom gedraafd.
) en moet ik denk ik lijm op mijn kont gaan smeren om te blijven zitten. Weten jullie misschien een teugel die helpt? Ik heb daar echt totaal geen verstand van.
.
.
.
Dus het kan ook zeker zijn dat het daarmee te maken heeft. Maar een paard kan niet denken: 'goh vandaag ga ik eens even lekker dwars doen'. Er zit altijd wel een reden achter (niet altijd medisch!).
Maar als hij het buiten niet doet, wat dus veel meer rechtuit is, dan zal het toch een stukje (on)balans en scheefheid zijn waar hij het moeilijk door heeft.
. Heb respect voor je doorzettingsvermogen.
. 
Duck is echt een leuk dier en ik vind hem helemaal geweldig. Het is jammer dat hij nu vervelend doet maar daar leer ik wel super veel van en als we hier weer doorheen zijn dan hebben we weer wat overwonnen. Ik vind het ook gewoon zo leuk om lekker buiten te rijden en te knuffelen.
maar hij is wel echt de leukste!
Ik zou hem voor geen goud weg doen.
(ik gaf hem een kus maar was het even vergeten):
. Toevallig was degene die Duck zijn moeder als rijpaard heeft vorige maand bij mij.