Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VivaByoux schreef:Als mijn kind ergens in nood is, of iets dergelijks dan gaat mijn hoofd niet naar dat ene gesprek. En ik ben geen moeder.
Ja het is onfatsoenlijk om niet af te bellen. Maar je kent de situatie niet.
hier ben ik het dus duidelijk niet mee eens!
Britt_Sisi schreef:@spatter: Ik vind het wel knap dat je vanaf een afstand kan beoordelen dat de stal baas een doetje is..
Die man doet ook gewoon wat hij denkt dat het beste is. Er zijn genoeg die niet eens een gesprek aan gaan maar gewoon beide van het terrein af kicken om dit soort onenighedenhier ben ik het dus duidelijk niet mee eens!
@ts ik zou als ik jou was proberen het los te laten. Ik zou inderdaad de eigenaresse van je verzorgpaard een berichtje laten sturen in de app en daarna gewoon weer lekker genieten van je paard. En lekker afwachten hoe het gaat. Die vrouw is er waarschijnlijk ook wel klaar mee.
spatter schreef:Mijn ervaring is helaas dat een stalbaas die zelf geen duidelijke leiding neemt, het geroddel en gekonkel hand over hand toeneemt.
In de regel is het nu eenmaal 1 groot kippenhok en zonder haan zijn een aantal vrouwen bitchen
spatter schreef:Euh, als een stalhouder een afspraakt maakt met een klant en die komt zonder wederhoor niet opdagen, vind ik dat behoorlijk onfatsoenlijk.
TS hoeft inderdaad niet te weten wat de stalhouder met mevrouw bespreekt, daar hoeft ze ook niet bij te zijn.
Maar het zou wel verstandig van hem zijn eens een goed gesprekje met deze dame te voeren over haar gedrag op ZIJN stal.
Ik zou zo'n onruststoker liever niet op mijn erf hebben, zeker niet als ze vervolgens zich niet aan de gemaakte afspraken houdt(het gesprek )
Littera schreef:Ik waardeer alle reacties heel erg. Iedereen is in dit topic vriendelijk tegen me geweest, ik heb goede adviezen gekregen en jullie medeleven heeft me zelfs geholpen om de afgelopen nachten te kunnen slapen. Daarvoor wil ik jullie allemaal bedanken.
Ik ben echter ook geschrokken van de hoeveelheid reacties. Alle steun is heel fijn, maar (vooral) de laatste pagina's veranderen de adviezen in berichten waarin er in bepaalde bewoordingen over zowel de stalbaas als mevrouw wordt gesproken. Dat soort berichten kan tegen mij gebruikt worden door degene die meeleest of degenen die meelezen.
Daarom zal dit topic gesloten worden.
<KNIP>