Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was 10 minuten en het was klaar.
Shamanqueen schreef:Die van jullie zien er allemaal zo volwassen uit. Vooral bij het hoofd.
Die van mij is redelijk slecht de winter uitgekomen en ik heb hem nu bijna zoals ik hem wil ( wil hem nog iets dikker. Maar hij heeft een wortel figuur )
Nu ben ik aan het twijfelen of het wel goed is om hem in Augustus zadel mak te laten maken. Hij is dan 3 en 2 maanden maar iemand enig idee of dit wel de goede keus zou zijn. Hij word gewoon gelongeerd om de dag en pakt dit redelijk goed op. Vind het leuk om de ervaringen van andere bokkers te lezen.
Shamanqueen schreef:Die van jullie zien er allemaal zo volwassen uit. Vooral bij het hoofd.
Die van mij is redelijk slecht de winter uitgekomen en ik heb hem nu bijna zoals ik hem wil ( wil hem nog iets dikker. Maar hij heeft een wortel figuur )
Nu ben ik aan het twijfelen of het wel goed is om hem in Augustus zadel mak te laten maken. Hij is dan 3 en 2 maanden maar iemand enig idee of dit wel de goede keus zou zijn. Hij word gewoon gelongeerd om de dag en pakt dit redelijk goed op. Vind het leuk om de ervaringen van andere bokkers te lezen.

lindamusters schreef:Het probleem zit ook niet perse in het weglopen, is maar een halve stap en zet hem inderdaad elke keer weer terug, maar dat hoofd zo omhoog gooien elke keer weer is zo vervelend
) had ik het bit met wat honing of appelstroop ingesmeerd. Dat ruikt lekker en zoet dus dat pakte ze ook wel. Inmiddels heb ik niks meer nodig en is het hoofd omhoog houden veel minder. Marleen_vA schreef:Santos eerste keer gezeten! Hij is zowat 4 jaar. Als hij 4 is, dan gaan we de eerste stapjes zetten
Dit was meer om te kijken hoe hij zou reageren.
[ Afbeelding ]