Ania schreef:_PatriciaH schreef:Als ik jullie verhalen lees wordt ik moederloos...
Ik heb een paard met gebrek te koop staan en daar ben ik echt eerlijk over! En een super springpaard met potentie alleen door ziekte van mij wordt hij al even niet meer intensief gereden dus dit zal opgepakt moeten worden..
Ik krijg werkelijk waar de raarste mailtjes... springpaard is 11 jaar en vraag ik € 4250.-. "11 jaar is oud hoor, hoe durf je zoveel te vragen, ik bied € 1000.-" . Uiteraard mag er iets af als hij super goed terecht komt maar zoveel minder bieden..
Hannoveraan met gebrek is 15 jaar en daar heb ik nu al redelijk wat handelaren op gehad met de vraag wat hij nu eigenlijk heeft terwijl dat duidelijk in de advertentie staat.. "Kom hem vanavond voor niets ophalen"... euh nee?
Hoop dat ik een fijn thuis kan vinden voor beide en ik niet nog een paar maanden met die rare vragen of opmerkingen zit
Je hannoveraan is 16 (geboren 1999). In je advertentie zet je 14 en hier meldt je 15...
pfff zal er snel naar kijken, heb met veel tranen de advertentie gemaakt dus zal wel niet goed gekeken hebben..

paard gaat echt nog wel 15 jaar mee
leuk ritje vanuit ZH) bij een 4 jarige pony en een (uit m'n hoofd) destijds 14 jarige Gelderse. Die Gelderse was volgens de advertentie 'echt braaf'. Werd als een malloot opgezadeld zo snel, werden even 2 rondjes op gestapt en gedraafd en daarna stapte ze al af en mocht ik erop. So far so good denk je dan, behalve dan dat ze iedere keer om de 3 meter stil stond en ik na 2 rondjes in een nat weiland nou niet bepaald een held ben en dan even doorpakte
en anders laten ze hem maar staan, heb geen haast... Is hij veel te leuk voor!