Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ItsMeGaby schreef:Laura1982 schreef:In de mail?
Edit gevonden!we zijn niet met heel veel mensen in week 34 maar 9.
Ik heb er onwijs zin in. In gedachten al mijn tasje met proviand aan het samen stellen.
Nee klopt echt heel weinig! Maar dat is denk ik ook wel heel gezellig
Oeh ja dat ga ik ook maar eens doen!
Madeira_ schreef:Samcial wat balen zeg!![]()
Hoe was deze week? Hebben jullie genoten?
Ik vroeg mij ineens iets af: wat voor soort paarden heb je daar? Echt allerlei rassen of..? Ik ben vorig jaar geweest met mijn haflingermerrie en heb echt enorm veel geleerd en genoten, maar gezien ik haar heb moeten verkopen ga ik dit jaar zonder paard en dus met en paard van hun. Ben zo benieuwd naar!![]()
Heb er echt veel zin in! Ik kom met Ynskek al zondag avond (26 juli) meer mensen die dan al komen?
Nonnie89 schreef:Madeira_ schreef:Samcial wat balen zeg!![]()
Hoe was deze week? Hebben jullie genoten?
Ik vroeg mij ineens iets af: wat voor soort paarden heb je daar? Echt allerlei rassen of..? Ik ben vorig jaar geweest met mijn haflingermerrie en heb echt enorm veel geleerd en genoten, maar gezien ik haar heb moeten verkopen ga ik dit jaar zonder paard en dus met en paard van hun. Ben zo benieuwd naar!![]()
Heb er echt veel zin in! Ik kom met Ynskek al zondag avond (26 juli) meer mensen die dan al komen?
Hoi,
De paarden van PMO zijn echt super!!!! Het zijn over het algemeen vooral Friezen, maar ze hebben ook wel wat andere soorten. Wat precies weet ik niet. Ik kon dit jaar ook niet met mijn eigen paard. Ik heb op een Fries van hun gereden (Nynke) een super gaaf beestje!!!!
Je gaat het zeker tof vinden, en als het toch niet klikt kan je dat gewoon zeggen dan mag je een andere proberen.
vind Friezen ook erg fijne dieren. Ben bsnieuwd, kan niet veel zien 5% per oog) altijd spannend op een vreemd paard maar wel super leuk & leerzaam