gijsenkim schreef:denk het wel, want dat is namelijk al eeuwen zo.
Dan zou je dus geen waarde meer hoeven hechten aan wetenschappelijke onderzoeken.
Moet je niet aan denken...alle wetenschappers werkloos!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ceasario"]
[quote="Aqua8horse schreef:[
Volgens mij haal je nu 2 dingen door elkaar die vrijwel hetzelfde zijn.
Alsof de matarie al niet ingewikkeld genoeg is
[/quote]
Dat het aanwezig is inmiddels duidelijk,zie Dr.Back Utrecht.
Waar het vandaan komt is het bewijs nog niet geleverd .
Maar dat wanneer het aanwezig is (de woekering of het begin van de woekering) lijkt mij het verstandig om bij een aankoopkeuring hier een foto uit dit gebied te laten nemen of een test uit te voeren.
En gezien de reactie van Utrecht zal dit binnen een korte termijn aan de orde van de dag zijn.![]()
Daarmee wordt het probleem in een paar jaar vanzelf opgelost.
Aqua8horse schreef:
En nogmaals achter de loodlijn= achter de loodlijn meer to the point kan niet. Zodra je achter de loodlijn rijdt wordt de hoek anders.
Aqua8horse schreef:En neem nou maar van mij aan dat ik echt wel weet hoe een verzameld paard voelt, eruit ziet en beweegt. Als je je paard correct heb getraind is de aanleuning niet zon groot probleem meer.
Samsam"]
[quote="Aqua8horse schreef:
En nogmaals achter de loodlijn= achter de loodlijn meer to the point kan niet. Zodra je achter de loodlijn rijdt wordt de hoek anders.
Aqua8horse"]waarom? er is hier toch geen sprake van een TE scherpe hoek die schadelijk is volgens de prof?
Jij denkt dus dat de belasting gelijk is? Daar moet ik dan wel wat om lachen want dat kan helemaal niet.
[/quote]niet lachen dit is een serieuze zaakwaarom kan dat niet?
[quote="Aqua8horse schreef:zal ook jij (als je slim bent) dus moeten omschakelen.
SuperPepeijn"]
[quote="Samsam schreef:Das bull-oliebol.
runningkawa schreef:
2 cm achter de Ll en ik heb 2 ons in mijn handen en een ontspannen paard onder me wat ik daarna als het frisse eraf is naar wel voor de Ll kan brengen.
Lielle"]
[quote="Aqua8horse schreef:En neem nou maar van mij aan dat ik echt wel weet hoe een verzameld paard voelt, eruit ziet en beweegt. Als je je paard correct heb getraind is de aanleuning niet zon groot probleem meer.
SuperPepeijn"]
[quote="Samsam schreef:Das bull-oliebol.
SuperPepeijn"]mee eens, maar dat is wel zoals hier de stelling van de prof. wordt genomen.
[quote="Lovely schreef:De conclusie klopt niet SP. Er is meer in de binnenkant van het paard dan de hoek van het hoofd.
Lovely"]
[quote="Aqua8horse"][quote="Lovely schreef:Ter aanvulling: het is belangrijk te kijken naar de natuurlijke richting van de halswervels en waar die halswervels eigenlijk zitten.
Aqua8horse"]
[quote="Lovely"][quote="Aqua8horse"]
[quote="Lovely schreef:Ter aanvulling: het is belangrijk te kijken naar de natuurlijke richting van de halswervels en waar die halswervels eigenlijk zitten.
Aqua8horse"]
Jij denkt dus dat de belasting gelijk is?
[/quote]
De hoek is gelijk en dat bleef jij ontkennen!
[quote="Aqua8horse"]
Wat ik niet snap is dat je niet het LDR gebruikt maar je hebt les van iemand die dat gebruikt en vervolgens longeer je zo.
Waarom ontken je dan dat je wel degelijk lDR traint.
[/quote]
Kop op, ik ontken niets, als je in mijn profiel kijkt kun je zien hoe mijn paard gereden wordt!
Maar blijkbaar zie jij mijn longeren als LDR, ik denk daar heel anders over. Als je goed kijkt, zijn de touwtjes op beide foto's even lang!
[quote="Samsam"]
[quote="Aqua8horse schreef:
(of je het nou met mijn manier van longeren eens bent of niet, graag buiten deze discussie) ]
SuperPepeijn"]waarom? er is hier toch geen sprake van een TE scherpe hoek die schadelijk is volgens de prof?
[quote="Aqua8horse"]Jij denkt dus dat de belasting gelijk is? Daar moet ik dan wel wat om lachen want dat kan helemaal niet.
[/quote]niet lachen dit is een serieuze zaakwaarom kan dat niet?
[quote="Aqua8horse schreef:zal ook jij (als je slim bent) dus moeten omschakelen.
Lovely"]
[quote="SuperPepeijn"][quote="Samsam schreef:Das bull-oliebol.
Aqua8horse schreef:Jullie proberen volgens mij onder het ondezoek uit te komen.
Het gaat in eerste instantie om de extreme druk op bpeze, banden en spieren.
De hoek geeft hij aan om aan te geven wanneer dit op treedt.
Neem nou maar van mij aan dat dat achetr de loodlijn is.
Aqua8horse"]ik wil je geloven, maar leg ajb uit waarom en wanneer de druk extreem wordt.
[quote="SuperPepeijn"][quote="Aqua8horse schreef:Het gaat om de extreme druk.