Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Taucha schreef:Hee wat lastig dat het zo met vallen en opstaan moet.
Hoe zwaar is Bob tov Thijs? Kan het grote verschil in gewicht mee spelen?
Misschien kunnen jullie bob komende keren een heel stuk zwaarder maken? Dus niet een kilo of 20, maar een echt reëel mannengewicht geven. Mocht Fiego dan net zo'n reactie geven als nu deze keer dan zou je misschien ook eens iemand kunnen laten kijken/voelen naar zijn rug? Wie weet heeft ie daar iets dat niet helemaal zit zoals het hoort?
AnnevM schreef:Wat jammer dat het minder ging.. Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Heb ik kans je tegen te komen op Schiphol? Haha, ik ben er nu namelijk
Dreamy schreef:Je zou het makkelijk kunnen testen door twee stevige grote zakken te vullen met zand zodat in ieder iets van 25-30 kilo zit. (bv een jute zak met daarin een vuilniszak) Die kun je verbinden met stevige touwen of spanbanden en die over het zadel leggen als een soort van benen. Mocht het veranderde gewicht het probleem zijn, dan merk je het dan wel.Aan het gewicht zal het,denk ik, niet liggen. Hij zag nu voor het eerst de persoon aan beide kanten tegelijkertijd (we lopen normaal wel een andere kant op natuurlijk, maar dan kijkt ie ook alleen maar naar binnen), doordat we hem losser lieten.
Taucha schreef:Dreamy schreef:Je zou het makkelijk kunnen testen door twee stevige grote zakken te vullen met zand zodat in ieder iets van 25-30 kilo zit. (bv een jute zak met daarin een vuilniszak) Die kun je verbinden met stevige touwen of spanbanden en die over het zadel leggen als een soort van benen. Mocht het veranderde gewicht het probleem zijn, dan merk je het dan wel.Aan het gewicht zal het,denk ik, niet liggen. Hij zag nu voor het eerst de persoon aan beide kanten tegelijkertijd (we lopen normaal wel een andere kant op natuurlijk, maar dan kijkt ie ook alleen maar naar binnen), doordat we hem losser lieten.
Als je geen zandzakken hebt, maar wel een paar brokkenzakken van ca 20 kilo dan kun je die in een vuilniszak of jute zak doen, een paar keer stevige tape eromheen (mochten ze verongelukken dan scheuren ze niet open) en die op en aan het zadel hangen.
Als ie dan nog ontploft of iets vreemds doet op het moment dat je wilt gaan draven, dan weet je genoeg. Je kunt dan eventueel het gewicht wat terugbrengen en dan langzaam op gaan bouwen, zodat Fiego eerst leert zijn benen en rug juist te gebruiken als hij ineens een heel groot gewicht op zijn rug heeft. Ipv panieken en niet weten hoe hij zijn kont moet draaien en zijn benen neer moet zetten.
Dreamy schreef:AnnevM schreef:Wat jammer dat het minder ging.. Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Heb ik kans je tegen te komen op Schiphol? Haha, ik ben er nu namelijk
Had gekund, waar ben je precies geweest? Ben je gaan vliegen en binnen Europa? Ik sta bij de controle namelijk(dus fouilleren, xray etc. Ik controleer passagiers en bagage)
En natuurlijk, alles komt goed! Met geduld (en daar hebben we allen gelukkig voldoende van), tijd en liefde.. Moet het aardig lukken!
Dreamy schreef:Bedankt voor de reacties en meningen, ik waardeer ze zeker.Ben benieuwd wat we vandaag gaan doen en waar we aan gaan werken, maar heb alle vertrouwen in Cor dat het goed gaat komen