Urielle schreef:Ach, genoeg mensen die ook ooit te paard door de McDrive zijn gegaan hahaha. Ook niet het toonbeeld van sportiviteit
Ja daar heb ik me vroeger als meisje van 15/16 jaar ook schuldig aan gemaakt
Die gezichten toen, goud waard
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is van die glitter springzweepjes voor kids. x_Jeanine_x schreef:Wat ik nog meer niet mooi vindIs van die glitter springzweepjes voor kids.
[***] schreef:Als je op een paard/pony zit dan ben je bezig met rijden en met het dier, het paard is geen luie stoel!!! Riep hij dan.
want als ik opstap is het niet kletsen, met de telefoon prullen of roken maar rijden.
Urielle schreef:[***] schreef:Als je op een paard/pony zit dan ben je bezig met rijden en met het dier, het paard is geen luie stoel!!! Riep hij dan.
Heb ik ook geleerd ja, heb dan ook op verschillende stallen al gehoord dat ik de enige was die daar altijd serieus reedwant als ik opstap is het niet kletsen, met de telefoon prullen of roken maar rijden.
Maar gisteren heb ik mijn dochter bewust een minuut of 20 alleen met haar pony laten rijden, ze doet dan ook niks dan meeliften maar ze begint tegen die pony te kletsen, ze vindt vanuit ontspanning zelf uit hoe je er het beste/comfortabelste op zit en op deze manier komt er ook wat meer binding tussen pony en kind. Dus dan dient het toch wel zijn doel om gewoon te hobbelen![]()
(en stiekem mis ik het dat het gewoon relaxed gaan hobbelen bij mij verloren is gegaan, gewoon lol met je knol mag ook best, zonder rijtechnisch gedoe gewoon zitten en maar laten doen)
. Merk dat mijn paard het ook erg leuk vind.
_San87_ schreef:Soraya10 schreef:Tja als exroker kan ik alleen zeggen dat t heerlijk ontspannend was ff een peukie tijdens een buitenrit en pasrd van mn zus is 35 geworden dus die heeft niet geleden onder t mee roken. Mijn pony is nu 23 en in blakende gezondheid. Ik ben blij dat ik niet meer rook en vaak denk ik ook bij bushaltes etc wat ziet t er eigenlijk stom uit dat roken, maar ja best hypocrirt aangezien ik t ook jaren gedaan heb. Nu al ruim 2 jasr gestopt en begin nooit meer!
De opa van m'n vader is ook 90 geworden ondanks het roken. Dat zijn altijd van die kul-argumenten, he. Roken is slecht. Voor mens en voor dier, punt.

Soraya10 schreef:Ik zit op t paard in de buitenlucht en het rook trekt altijd naar achter aangezien je niet tegen de wind in rookte. Hoe ademt dat paard het dan in? Daarbij zit ik nu in de rook (als nu niet roker) gedwongen, omdat mensen dan wel misschien niet op t paard maar wel daarna roken op t erf of in de kantine. dus...
Urielle schreef:Ach, genoeg mensen die ook ooit te paard door de McDrive zijn gegaan hahaha. Ook niet het toonbeeld van sportiviteit
xDaantjxx schreef:Ik heb een nostalgiecap gevonden die van mn stiefmama was zo'n 8 jaar geleden. Die heeft halfjaar gereden en nooit weer. Mn eigen is te groot en deze past me perfect.
Damn wat zitten die oudjes lekker zeg! Een horka cap met fluwelen stofje! Heb m op mn kop terwijl ik dit typ! Die gaat morgen dus mooi mee naar mn paarden beestje