Wat leuk om al die veranderingen te zien! Hier ook een toverbal..... In de zomer best nog donker en in de winter al een aardig wit koppie! Rest van het lijf is nu nog donker tot zwart.(vorig jaar winter ook maar toen was ze in de zomer best weer donker). Trouwens een kruising BWPxPRE
Foto 4 jaar afgelopen zomer:
Vorige week 4.5 jaar
NicoleHorses
Geplaatst: 01-12-13 18:16
Leuke toverballen allemaal! Hier nog eens mijn schimp toen hij 4,5 was (eerste keer rijden)
Een van de eerste wedstrijdjes met 5 jaar oud!
langzaam aanwitten met bijna 6 jaar
Het laatste half jaar met ruim 7 jaar gaat het hard
Dus de mijne werd ook laat wit vanaf 7 eigelijk ineens heel erg! benen en manen zijn nog donker mijne is trouwens eens Radisson x Landwind ll
hahaha ja dat zou ook fijn voor je zijn! moet ik helaas afhaken... Maar kan mij niet voorstellen dat je met zo'n beestje lang moet wachten voordat je die kwijt bent.
MarloesNatje
Geplaatst: 01-12-13 21:52
Helaas is Romantic niet van mij, maar van de manege. Ik rijd er 2 keer per week op en vind haar geweldig Krulletjes na knotjes voor de open dag
moorcats
Geplaatst: 03-12-13 00:38
Mijn mooie Arabische volbloed merrie Efita. Op de eerste foto had ik haar net daar is ze bijna 6 jaar. De tweede foto is van de laatste dag op het land in de gouden avondzon, ongeveer een maand geleden, nu ruim 12 jaar oud.
mijn lieve [naam] staat al in dit topic, maar wou deze foto's toch echt even met jullie delen Onze eerste (onderlinge) wedstrijd! Och wat ben ik trots op hoe mn puppypaard zich gedragen heeft
Nou, laat dat lelijke maar weg, wat een prachtpaarden allemaal Ooit heb ik er ook zo een, tot die tijd blijf ik heeeerlijk dromen van mijn hopelijk toemomstige appelschimmel
Anoniem
Geplaatst: 25-12-13 14:39
Murosch schreef:
Zijn er hier ook schimmel-eigenaren uit groningen trouwens? Ik zou graag een viertal willen vormen voor het komende zomerseizoen.
Als je dit vorig jaar nou zei, ik woon in Groningen en heb een schimmel. Maar die vertrekt vrijdag naar zijn nieuwe huis