3 readings van mijn paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:23

grietje,ik wil nog even ingaan om jouw vorige bericht.

Citaat:
Readen kan ook op verschillende manieren. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld
geleerd wat het uiterlijk, (dus hoe de mond gevormd is etc.) voor karaktereigenschap betekent.

dit heet karakteranalyse en is weer iets heel anders.

grietje14

Re: 3 readings van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:25

Oja die naam zocht ik.
Opzich is dat wel een soort van readen denk ik.
Maar dan gewoon op een andere manier.

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:27

het is maar net hoe je het bekijkt! :)
Je gaat hier uiteindelijk toch af op feitelijke bewijzen (de kaak is zo en zo gevormd en onderzoek heeft bewezen dat dat dit en dat betekend).

Dus weer een stuk minder op intuïtie.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:32

Idd.
Dat is waar trouwens, dat zijn dingen die je uit je hoofd kunt leren en herkennen.
Best wel interessant eigenlijk dat een bepaalde vorm of iets dergelijks een bepaalde
karaktereigenschap betekent.

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:33

Ik heb trouwens mijn stage-begeleider gemailt met de vraag of zij mij verder zou willen helpen met het readen.ze is eens bij mijn bijrijdpaard geweest om haar te ''lezen'',erg bijzonder en heeft mij ook de stap laten zetten om mijn stageperiode bij haar door te brengen (: !

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:34

Wat leuk femke!
Wie is je stagebegeleider eigenlijk?

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:37

grietje14 schreef:
Idd.
Dat is waar trouwens, dat zijn dingen die je uit je hoofd kunt leren en herkennen.
Best wel interessant eigenlijk dat een bepaalde vorm of iets dergelijks een bepaalde
karaktereigenschap betekent.

Ik geloof ook niet dat dat een waterdicht gegeven is.
Karakter word immers ook gevormd. Ik geloof best dat je 'aanleg' kunt hebben, of 'gevoelig' zijn voor bepaalde karakter eigenschappen, maar je karakter vormt zich toch ook grootendeels tijdens je leven. Of gaan ze er dan ook vanuit dat bepaalde trekken in het gezicht zachter of harder kunnen worden in verloop van jaren?

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:40

is ook niet helemaal waterdicht, want dan kom je bij nature versus nurture ( genen versus opvoeding)

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:42

Dat weet ik niet chaos, misschien gaan ze daar wel vanuit?
Heb me eigenlijk nooit echt in karakteranalyses verdiept.
Denk ook niet dat het helemaal waterdicht is.

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:44

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:49

Duidelijke pagina!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:53

Wel een beetje geromantiseerd hoor, die pagina. :j

Merrie van mijn zusje, Talent, door ons gefokt had tot 3 jarige leeftijd een ramsneus. Is ook genoemd bij de keuring. Nu is ze 6 en is het helemaal verdwenen. Gewoon doordat ze nog niet klaar was met groeien, niet omdat er een grote verandering in haar leven heeft plaatsgevonden en ze een ander karakter is gaan ontwikkelen. Wel meer een eigen karakter, maar hee, dat doet iedereen die aan het oprgoeien is.

Maar bedankt voor het delen, ze denken er dus wel over.

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:09

Heel veel verstand heb ik er eigenlijk ook niet van,ik heb wel eens in het boek van kfh gebladerd en vind het best interessant maar richt me eigenlijk meer op andere dingen.

Dus wat ik nu heb getypt is eigenlijk alles wat ik weet :+ Vind het boek van de 26 karakters overigens wel heel leuk en leerzaam en ook best leuk om uit te puzzelen tot welke groep je eigen paard behoord,maar daar blijft het bij mij ook bij.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 02:43

grietje14 schreef:
Geloof je er niet in?
Je bedoelt dat het met mensen moeilijker gaat, nou dat komt denk
ik omdat dieren erg spirituele wezens zijn en dat bij dieren veel fijner ligt.
Bij een mens is dat weer anders, het is ook moeilijker om mensen te healen.
Mensen laten veel minder makkelijk los dan dieren.

Nee, ik geloof er niet in. Maar als je wil ben ik wel gemakkelijk te overtuigen hoor. Gewoon sluitend de werking aantonen.

Mijn opmerking ging over het beweerde "telepatische gesprek". Niet zo gemakkelijk te verificificieren als het met een paard heeft plaatsgevonden, zou wél gaan als het om een mens ging...

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 10:05

Ik ben benieuwd war er allemaal uit gaat komen.. :) Ik zou de facebook pagina wel willen liken, maar dan ben ik de 49ste hahaa. en mijn ouders geloven niet echt in spirituele dingen, dus mijn pony meenemen kan ook niet..

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:30

Beste allemaal,

Blijkbaar was mijn actie niet helemaal duidelijk: ik had al een aantal likes dus was het de eerste vijf vanaf dat moment en dan iedere 10e (dus geen tientallen).
Verder is het lastig plannen om iedere zaterdag te beginnen in Friesland en dan te eindigen in Zeeland...
Daarom heb ik volgend plan opgevat:
Een ieder die zich al heeft opgegeven wordt bij deze ingeloot/ gepland. (muv de afmeldingen)

Zaterdag 9 januari ben ik in Noord-Holland en kan evt afzakken naar Zuid Holland of Utrecht
Zaterdag 16 januari ben ik in Brabant evt aangevuld met Gelderland of West land
Zaterdag 23 januari ben ik Overijssel evt aangevuld met Gelderland of Drenthe

Bij meer aanmeldingen zal ik nog een zaterdag in februari plannen voor een zgn dweilronde. (26-1 en 2-2 plan ik in ieder geval niet)

Daarna stopt de actie.

Iedere like vanaf nu is een "hit" als die nog ingepland kan worden. Verder heb ik binnen 24 uur na je like een mail nodig met je naam, adres, woonplaats en telnr, zodat ik kan beginnen met plannen.
De mail kan je sturen naar: info@paardenmagnetiseur.com. Geen mail = geen behandeling.

Ik kan afh. van start en eindpunt, als onderlinge afstand max 5-10 paarden per dag doen.

VOL=VOL

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:38

Ik heb je wel geliked maar je mag mij dus van je actie-lijstje afhalen dan.
Scheelt weer een beetje! Haha!

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:52

ok chaos bedankt voor je bericht; had nog een foutje gemaakt qua data....:

Daarom vernieuwd bericht:

Beste allemaal,

Blijkbaar was mijn actie niet helemaal duidelijk: ik had al een aantal likes dus was het de eerste vijf vanaf dat moment en dan iedere 10e (dus geen tientallen).
Verder is het lastig plannen om iedere zaterdag te beginnen in Friesland en dan te eindigen in Zeeland...
Daarom heb ik volgend plan opgevat:
Een ieder die zich al heeft opgegeven wordt bij deze ingeloot/ gepland. (muv de afmeldingen)

Zaterdag 5 januari ben ik in Noord-Holland en kan evt afzakken naar Zuid Holland of Utrecht
Zaterdag 12 januari ben ik in Brabant evt aangevuld met Gelderland of West land
Zaterdag 19 januari ben ik Overijssel evt aangevuld met Gelderland of Drenthe

Bij meer aanmeldingen zal ik nog een zaterdag in februari plannen voor een zgn dweilronde. (26-1 en 2-2 plan ik in ieder geval niet)

Daarna stopt de actie.

Iedere like vanaf nu is een "hit" als die nog ingepland kan worden. Verder heb ik binnen 24 uur na je like een mail nodig met je naam, adres, woonplaats en telnr, zodat ik kan beginnen met plannen.
De mail kan je sturen naar: info@paardenmagnetiseur.com. Geen mail = geen behandeling.

Ik kan afh. van start en eindpunt, als onderlinge afstand max 5-10 paarden per dag doen.

VOL=VOL

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:43

wat een interessante ''actie'' pmmagnetiseur! Ik hoop dat de mensen die uitgekozen worden er wat nuttigs uit kunnen halen :)

Heb trouwens vanaf 2013 weer les kunnen ''regelen' in het Readen! Erg blij mee ! Waarschijnlijk zal het zo 1 keer in de 2 weken zijn.

Kim1987kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:04

ik geloof hier ook niet zo 1, 2, 3 in. als ik n foto van mn hond laat readen komt er denk ik een totaal ander beest uit.

bij mijn merrie, die zal wel precies kloppen, want die ziet eruit zoals ze is, en is veel info over te vinden op internet.

ik geloof best dat bepaalde mensen dit kunnen, maar denk dat meerendeel oplichters zijn. (niets persoonlijks, ik heb niemand 'nagetrokken' uit dit topic, en bedoel dit ook niet als persoonlijke aanval)

maar voor degene die dit wel doen: hoop dat jullie boeiende informatie krijgen! laat het in ieder geval even weten, en wie weet komen er wat 'believers' bij!

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:26

Kuggur schreef:
grietje14 schreef:
Geloof je er niet in?
Je bedoelt dat het met mensen moeilijker gaat, nou dat komt denk
ik omdat dieren erg spirituele wezens zijn en dat bij dieren veel fijner ligt.
Bij een mens is dat weer anders, het is ook moeilijker om mensen te healen.
Mensen laten veel minder makkelijk los dan dieren.

Nee, ik geloof er niet in. Maar als je wil ben ik wel gemakkelijk te overtuigen hoor. Gewoon sluitend de werking aantonen.

Mijn opmerking ging over het beweerde "telepatische gesprek". Niet zo gemakkelijk te verificificieren als het met een paard heeft plaatsgevonden, zou wél gaan als het om een mens ging...

Ik snap je wel. De beste manier om erachter te komen of het echt is, is natuurlijk een cursus readen te volgen.
Ik heb er altijd in geloofd, en voel ook dat mijn paard me boodschappen geve, maar het ontvangen lukt nog niet echt.
Is denk ik een kwestie van oefenen.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:28

Kim1987kim@ Helaas zijn er inderdaad ook oplichters die het verpesten voor de echten.
Dat is wel jammer, want als die er niet waren zouden mensen er anders over denken.
Over al het spirituele eigenlijk.

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:31

Ik geloof er echt in :) Ik heb wel eens gelezen hoe je zelf boodschappen kan sturen, en dat er dan een willekeurige gedachte in je hoofd opppopt ofzo..

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:33

Wat leuk!
Paarden kunnen gedachten lezen, ze herkennen zwakke of sterke energie
waardoor ze de werkelijke bedoeling van onze gedachtes snappen.
Ze kunnen zelfs tot de diepste uithoeken van onze geest reiken waardoor ze altijd weten wat we denken.
Paarden zijn echt zulke intelligente en gevoelige dieren. Gewoon onvoorstelbaar, eveneens als hun vermogens.

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:35

ja inderdaad :) Dus: pas op met wat je denkt! hahaa