Evelien_1987 schreef:hele bericht weg ik begin opnieuw :p
er zou inderdaad een ervaren persoon mee. Die had al gezien dat het paard vrij strak in de bewegingen was maar kijken en rijden kan altijd aangezien de ruiters die er op zitten ook niet het mooiste zitten enzo. En eigenlijk ging onze voorkeur uit naar het paard wat plotseling gereserveerd was. Dat reserveren was een eigen beslissing. Stond wel bij in de advertentie dat hij lang en laag gereden moest worden. Maar toen ik hiernaar vroeg was het zo dat allepaarden zo gereden moesten worden en ze kon mij garanderen dat er geen rugproblemen waren. Via bokt ben ik in contact gekomen met de vorige eigenaren en die bevestigden ks.
Naar verder onderzoek blijkt dat de stal ook bij kassa of radar is geweest. Het was voor hij een betere reclame geweest als ze had gezged voor dat half uurtje krijg je je reserveringskosten wel terug.
Gaat om de stal waarvan eefje net een friese hengst liet zien waarvan ik ook wel benieuwd ben wat jullie hier aan kunenn ontdekken
Wat maakt jou die ene hengst nog uit?
Bij zo'n stal wil je toch helemaal niet op bezoek gaan? Laat ze lekker smoren met hun hengst en verdere handel 
Voor Friese hengsten kom je gewoon naar Friesland. Veel goedkoper en veel eerlijker.