MirandaFuego schreef:Er zijn wel plaatsen waar je op het fietspad hoort, daar waar geen weg is.
Nee, die zijn er niet.
Er zijn wel veel ruiters die niet in de openbare ruimte horen omdat ze de regels niet kennen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amykimmie schreef:quera schreef:Amykimmie je hebt helemaal gelijk. Sorry maar als je zo'n bord voor je kop hebt. Dan vraag ik me af wil je het niet begrijpen of kan je het niet begrijpen.
Ben er een beetje klaar mee. Meerdere mensen proberen jou uit te leggen waar je dan wel hoort te rijden. En niemand keurt het goed dat diegene heeft gescholden. Maar het feit blijft dat je daar niet hoort te rijden.
Ga binnenkort maar even met de auto over het fietspad want anders kom ik moeilijk bij de wegzal de politie blij mee zijn.
Ik weet heus wel waar ik wel en niet hoor te rijden.
Dat weet ik zo langzamer hand wel, dat hoeft niet 100x herhaald te worden.
MirandaFuego schreef:Er zijn wel plaatsen waar je op het fietspad hoort, daar waar geen weg is.
Die hebben wij hier ook genoeg!
Alleen mensen moeten eens rekening gaan houden met paarden, of ze nu op de fiets zijn of met de auto!
amykimmie schreef:Er zijn wel veel wielrenners die niet in de openbare weg horen omdat ze met niemand rekening houden.
En quera, ik weet niet of je het las maar de berm is een halve meter. Paard is wel langer dan een halve meter, tenminste die van mij dan.
Ach meis, houd toch op. Als iederen conclusies over mij gaat trekken, over hoe het daadwerkelijk gegaan is etc is de koek voor mij wel een keer op.
amykimmie schreef:Huertecilla schreef:
Hang je ego in de zadelkamer aan een haakje!
?
amykimmie schreef:Er zijn wel veel wielrenners die niet in de openbare weg horen omdat ze met niemand rekening houden.
Urielle schreef:Waratje schreef:Nee, je stond dwars over het fietspad
In dat kader... volgende keer als een auto per ongeluk in de slip schiet de berm in of het fietspad op zal ik niet meer gaan kijken of alles oke is en evt. hulp bieden maar een keer goed op het dak slaan en een scheldpartij beginnenHoe durven ze hun voertuig niet onder controle te hebben
![]()
Huertecilla schreef:MirandaFuego schreef:Er zijn wel plaatsen waar je op het fietspad hoort, daar waar geen weg is.
Nee, die zijn er niet.
Er zijn wel veel ruiters die niet in de openbare ruimte horen omdat ze de regels niet kennen.
MirandaFuego schreef:Jahoor, hier bijv. om de hoek is een fietspad waar ook auto's rijden om te parkeren, dit is tevens ook het voetpad en het begin van een zandpad.
Huertecilla schreef:MirandaFuego schreef:Jahoor, hier bijv. om de hoek is een fietspad waar ook auto's rijden om te parkeren, dit is tevens ook het voetpad en het begin van een zandpad.
Er is een gezegde over één zot en tien geleerden.
Dit topic geeft een invulling met tientallen zotten.
Elk zinnig antwoord is als een steen in het drijfzand.
Huertecilla schreef:MirandaFuego schreef:Jahoor, hier bijv. om de hoek is een fietspad waar ook auto's rijden om te parkeren, dit is tevens ook het voetpad en het begin van een zandpad.
Er is een gezegde over één zot en tien geleerden.
Dit topic geeft een invulling met tientallen zotten.
Elk zinnig antwoord is als een steen in het drijfzand.
[/quote]