zoepahhpaula schreef:Gefeliciteerd hoor!! Fijn dat ze goedgekeurd is!
Ik ben ook helemaal H@ppy!..Mn merrie heeft gisteravond een merrieveulentje gekregen van Sorento! Mooi bruin met een kolletje...alles is goedgegaan gelukkig!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SunNDLM schreef:Hallo allemaal,
ik kom me heel even melden om wat adviezen...
ik heb op MP een geweldig leuk paard gezien wat ik al zo'n maand lang een paar keer per week bekijk, haha! Het is een 11 (volgens sporthorses) of 12 (volgens MP) jarige vos ruin van tegen de 1.80m en M2 dressuur. Super leuk paardje van democraat x jet set D maar de VP is 'maar' €2500,-. Nu vind ik die prijs natuurlijk geen probleem alleen gaan er bij mij al 'alarmbellen rinkelen'... Is dat wel een reële prijs?
Misschien is het slimste gewoon te mailen naar de eigenaar maar ik vroeg me af wat jullie mening is, en misschien heeft iemand uit dit topic al gereageerd op de advertentie?
Bedankt!
zoepahhpaula schreef:Gefeliciteerd hoor!! Fijn dat ze goedgekeurd is!
Ik ben ook helemaal H@ppy!..Mn merrie heeft gisteravond een merrieveulentje gekregen van Sorento! Mooi bruin met een kolletje...alles is goedgegaan gelukkig!!
Citaat:@SunNDLM; als ik de advertentie zo lees, denk ik dat hij ooit wel M1 heeft gelopen, maar dat kan zomaar al jaren geleden zijn. Dus ik weet niet of je een echt leerpaard zoekt? Maar dan vraag ik me af of zo een geschikt is.