Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
2a54z6e45r6r schreef:Eigenlijk is het niet echt een klant vriendelijke actie he. Je moet een hele dag zoeken naar de kortingscodes en als je dan wilt bestellen maar wacht tot de volgende dag dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen... Tip: Als je iets wil kopen, kijk eerst of ze het bij ooteman niet wegdoen voor 35% korting zonder dat je moet zoeken. Als ze het niet verkopen, dan mag je weer verder zoeken haha :p

mikeyfreak schreef:wat ik me ook afvraag: op de home site staat duidelijk dat de kortingen oplopen tot 25%, dan is zo'n winkel toch verplicht deze daadwerkelijk te geven. Anders lok je klanten onder valse voorwendselen (zo heet dat toch) en volgens mij is dat niet helemaal legaal. (maar ik ben geen rechtsgeleerde)
2a54z6e45r6r schreef:OMG stom!
Ik had dus een kortingscode voor 20% van gisteren: vandaag is het nog maar 10% korting waard! Dat ze eens zorgen dat hun server het aantal bezoekers aankan zodat je niet in de problemen komt als je moet betalen. Gisterenavond liep het spel helemaal vast >< Slechte stunt als je het mij vraagt!!!!!!!!!!!!!
2a54z6e45r6r schreef:OMG stom!
Ik had dus een kortingscode voor 20% van gisteren: vandaag is het nog maar 10% korting waard! Dat ze eens zorgen dat hun server het aantal bezoekers aankan zodat je niet in de problemen komt als je moet betalen. Gisterenavond liep het spel helemaal vast >< Slechte stunt als je het mij vraagt!!!!!!!!!!!!!
Citaat:nieuw - niks
aanbiedingen - niks
overig - niks
Stal en weide - niks
RUITER:
veiligheid - niks
boeken/dvd's & cadeau's - niks
zwepen - niks
PAARD:
zadels - niks
pony - niks
mennen - niks