Hij voldoet aan alle eisen, kwam ook al meteen naar mij toe
Hij was lekker alert, liet zich goed aanraken, de moeder zag er goed uit.
Eigenlijk heb ik er niks op aan te merken, bestaat de perfecte pony dan echt?

Nu nog even babbelen over de prijs...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

niet zo heel zo heel rijk.. 
Langcara schreef:marloes1990 schreef:Marloes gefeliciteerd met je nieuwe pony! Ben benieuwd naar foto's![]()
Ik ben het wel met Rider01 eens, een zadel past nooit zo maar op een andere pony, ik zal de zadelpasser wel even laten kijken, en miss heb je geluk en hoeft je zadel alleen wat te worden bijgevuld.
Is er hier iemand die weet wat een redelijke prijs zou zijn voor deze jaarling, ik weet al wel wat de vraag prijs is, maar wilde graag weten wat jullie denken
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/51 ... 4VB4M&df=1
Hoop dat iemand me kan helpen, wat vind hem echt super leuk
Je kunt aan jaarlingen komen voor 1500 euro en dat is wat ik er voor uit zou geven.
Nellekeee schreef:Hallo!
Hier nog iemand die opzoek is.
Ik zoek een jong (4,5 jaar) ingereden talentvol dressuurpaard. Die ook nog eens heel braaf is want ik ben geen held (dus zou fijn zijn als hij ook al een meegeweest is op vreemd terrein) En er staat wel veel te koop maar ik vind het lastig hoor.. Mijn max is €8000,- maar dan moet ik erg diep in de buidel tasten dus het liefst iets lager. En alles wat ik leuk vind staat in Brabant, nou is dat toch wel erg ver vanuit Groningen maar als het zo blijft moet ik maar een weekendje plannen denk ik!