Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WinBinChes schreef:Nee Lipica is zeker geen kalfsleer. Gewoon rundsleer en dan niet de mooiste kwaliteit die er is.
Kwa opties heeft elk merk heel veel opties heeft, dus daar is Lipica niet bijzonder is, alleen goedkoper misschien.
Nies_ schreef:WinBinChes schreef:Nee Lipica is zeker geen kalfsleer. Gewoon rundsleer en dan niet de mooiste kwaliteit die er is.
Kwa opties heeft elk merk heel veel opties heeft, dus daar is Lipica niet bijzonder is, alleen goedkoper misschien.
Onzin. Lipica heeft wel kalfsleer, maar dan alleen in zwart, misschien ook andere kleuren als je er naar vraagt, dat weet ik niet. De kwaliteit valt wel mee vind ik. Ik zelf heb Lipica's, Derby en Petrie, scheelt wel iets, maar je ziet echt niet gelijk dat de Lipica's goedkope laarzen zijn.
WinBinChes schreef:Ja Lipica heeft wel kalfs, maar is niet standaard kalfsleer en dat was de vraag geloof ik.
Over het laatste zijn de meningen verdeeld. Ik vind dat er wel grote verschillen in zitten en heb toch tot 2 keer aan toe Lipica laarzen gehad. Ik vind het kwaliteits verschil te groot en neem dus een ander merk.
Het verschil met Petri en Derby is wel degelijk groter dan ietsje en als je dan de laarzen van DeNiro of konigs pakt is het verschil nóg groter. Prima, geeft toch ook helemaal niks. Voor die prijzen ga ik ervan uit dat de kwaliteit goed genoeg is, maar verwacht er geen Amerk kwaliteit van.
Bjarni schreef:Ik heb mijn overdenking ook al in het Lipica topic geplaatst, maar misschien dat hier nog andere mensen zitten met goede ideeën
Ik kom even binnenvallen. Heb gisteren mijn 2e paar Lipica's laten aanmeten maar twijfel nog een beetje. Ik heb al Hurlinghams in het zwart met een lak lipje en 6 strass steentjes met de boog mee.
Nu heb ik laten aanmeten Doncasters in het donkerbruin, neus, hiel, drukkers en versmalde jachtkap in donkerbruin crocolak.
Twijfel begint te komen of ik de laars niet in Seahorse zal doen met de donkerbruine accenten? Iemand daar een duidelijke foto van toevallig? Zoek al in het topic maar dan komt met de zoekterm telkens alleen de lijst naar boven maar weinig foto's. Ook twijfel ik nog of ik nog strass steentjes in de boog zal laten doen, bijvoorbeeld 2 boven elkaar aan de voorkant van de boog, zou dat mooi zijn? Twijfel twijfel.
SunNDLM schreef:Hallo!
ik kom ook even binnenvallen..
ik wil graag lipica's bestellen maar hoorde via een dealer dat het 17 weken duurt. zijn ze sneller klaar als je het direct bij de fabriek bestelt?
en zo nee, welke laarzen zijn er wel binnen -+ 6 weken klaar?
thanks!
SunNDLM schreef:Ik wil sowieso wedstrijdlaarzen in het zwartlak, polomodel. maar aangezien m'n trainingslaarzen zo ver zijn ingezakt dat ik soms achter m'n zweetblad blijf 'hangen' wil ik ook trainingslaarzen. zat te denken aan grijs met rood-wit-blauw sierboog of iets donkergroens (beetje vervelend te combineren..).
Maarja, als ik dan 2 paar derby's haal ben ik +- 800€ kwijt, terwijl voor lipica's het +- 500€ is. dusja, dat zet me wel aan het twijfelen...
_Natasja_ schreef:Welk soort laars wil je?
Ik was voor mijn laars 360 euro kwijt.
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8804_n.jpg