Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:oja.. waarom ik (volgens mijn collega) bespierde armen heb: omdat ik de hele dagen zit te trekken aan de teugels. Maar ook hier weer door het mesten ben ik bang.
Jankeke schreef:Toen ik met mijn fjord in het bos reed zei een wandelaar tegen een ander....."nou moet het niet gekker worden, rijden ze tegenwoordig ook al op Przewalskipaarden"?
En een collega die bij haar kleindochter naar het paardrijden ging kijken....."zo dat is hard werken, ik dacht dat die paarden alles zelf deden".
RusselNuwell schreef:'Ja, en ze hadden de manen van die haflingers helemaal rechtop gezet!'
'Eh, pap, hadden ze toevallig een zwarte streep door het midden van de manen'
'Ja, hoe weet jij dat?'
Gypsy schreef:Vandaag ging een mevrouw haar grote rat (of was het nou een lelijk klein hondje?) uitleggen "nee nee dat is geen grote hond dat is een kleine pony".
Gypsy schreef:Vandaag ging een mevrouw haar grote rat (of was het nou een lelijk klein hondje?) uitleggen "nee nee dat is geen grote hond dat is een kleine pony".
amyz schreef:toch grappig dat niet-hengsten vaak voor hengst worden uitgemaakt en dat de echte hengsten weer zo weinig als zodanig worden herkend