Ik ben van mening dat het moet zijn, afgekeurd kosten verkoper, goedgekeurd kosten koper.
Of ben ik nu heel ouderwets?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ingetje3012 schreef:R_ali_R schreef:
Leuk paard om te zien.
Vindt hem alleen wel erg kort in zijn rug. Er is weinig plaats achter het zadel over.
Verder wel compact en mooi beestje om te zien.

is nu 2,5 mag nog even goed uitgroeien, nog een merrie van 10 onder het zadel maar op het moment mag/kan ze alleen met een lang teugeltje gereden worden ivm blessure die ze heeft gehad, ben samen met de eigenaar van de merrie opzoek naar een leuke pony als gezelschap en voor mij om er op te rijden (ben zelf niet lang en zwaar) met mijn 26 jaar weeg ik 49 kilo
dus als iemand een leuke pony weet! leeftijd kleur etc niet belangrijk er moet een klik zijn! pony hoeft ook geen wedstrijden te lopen daar is het jonkie voor hahaha.
. Lovely schreef:mbkaatje, er wordt toch juist om meningen gevraagd? Als ik die foto's zie, dan verwacht ik geen ruim bewegend paard met ontspannen lossigheid in zijn lijf. Ondertreden kan hij wel en zijn ijzers aftrappen ook.

Lovely schreef:R_ali_R schreef:
Zeer beperkt in lijf en beweging en bovendien te duur. Wat zoek je ook alweer precies, ik weet nog een leuke merrie te staan.
kirri schreef:hoi hoi allemaal kom ook even binnen vallen! iedereen is hier op zoek naar een paard! ik ben vrij kalm aan opzoek naar een pony hahaha, het jonkie komt volgend jaar deze kant opis nu 2,5 mag nog even goed uitgroeien, nog een merrie van 10 onder het zadel maar op het moment mag/kan ze alleen met een lang teugeltje gereden worden ivm blessure die ze heeft gehad, ben samen met de eigenaar van de merrie opzoek naar een leuke pony als gezelschap en voor mij om er op te rijden (ben zelf niet lang en zwaar) met mijn 26 jaar weeg ik 49 kilo
dus als iemand een leuke pony weet! leeftijd kleur etc niet belangrijk er moet een klik zijn! pony hoeft ook geen wedstrijden te lopen daar is het jonkie voor hahaha.

kirri schreef:hoi hoi allemaal kom ook even binnen vallen! iedereen is hier op zoek naar een paard! ik ben vrij kalm aan opzoek naar een pony hahaha, het jonkie komt volgend jaar deze kant opis nu 2,5 mag nog even goed uitgroeien, nog een merrie van 10 onder het zadel maar op het moment mag/kan ze alleen met een lang teugeltje gereden worden ivm blessure die ze heeft gehad, ben samen met de eigenaar van de merrie opzoek naar een leuke pony als gezelschap en voor mij om er op te rijden (ben zelf niet lang en zwaar) met mijn 26 jaar weeg ik 49 kilo
Anne_GTI schreef:Touwtje van punt van elleboog naar de spoor en dan bij elleboog vasthouden en touwtje omhoog halen naar de schoft. Geeft een aardige indicatie van de eindmaat. Als je touw over hebt gaat ie nog aardig groeien, is het even lang is ie uitgegroeid.