Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JulieDR schreef:Gefeliciteerd Siddieqje!
Jammer dat je het hebt moeten afzeggen Hobbyboerin!
Wow Lioony, plots een 13 jarige! Wat voor iets?
Silly1972 schreef:Lioony schreef:Ik heb m'n oog laten vallen op een 13 jarige (Van 3-4 naar 13
), maar twijfel een beetje over iets op het filmpje. Heb een hele waslijst aan paarden doorgestuurd naar m'n instructrice en heb gevraagd of die daar even geod naar wil kijken.
waar twijfel je over?
Mikkie schreef:Oh wat jammer Lioony, wat is er gebeurd?
Paarden die bijna in Duitsland staan zijn goed hoor.De mijne staat, niet gelogen, 3 meter van de grens af.
Wat betreft de stallingskosten. Ik heb twee stallen op het oog. De ene is ouder, heeft binnenbak, buitenbak, in de zomer weidegang, perfecte begeleiding en je rijdt zo het natuurgebied in. De tweede is veel nieuwer (en netter) heeft alleen een overdekte binnenbak, uitgebreidere mogelijkheden tot weidegang en veel mogelijkheden als het gaat om wensen van de eigenaar (voer, hooi enz) Beide stallen kosten €265,-
Morgen keuring. Brrrrr spannend.
Morgen maar even paar mensen bellen!

Vreemd genoeg voelde het nog steeds goed op dat paard.
Zat gelukkig wel aan een longeerlijn, maar moest er nog af ook, en laat ie op en af stappen nou net zo eng vinden

Succes meid! 
Dan heb ik het niet eens meer over 10000
Ander paard vond ik eigenlijk niets.. Dus denk dat ik dat laat voor wat het is!
hij was braaf met poetsen etc. Alleen als je hem in galop wil zetten gaat ze steigrren en bokken... En ze kan niet goed overweg met anderepaarden en heeft hele erge last van zomerexeem... En staat dus niet op de wei, maar heel de dag op stal
en dat wil ik dus niet, want als hij bij ons staat gaat hij Somers 24/7 op de weide..