er is gewoon bijna niks meer.. heb nu al 4 poducten bekeken achter elkaar wat er niet meer is,..... wat is dit voor sh*tzooi...
kitag1rl schreef:er is gewoon bijna niks meer.. heb nu al 4 poducten bekeken achter elkaar wat er niet meer is,..... wat is dit voor sh*tzooi... ooh nou super.... klotezooi... dan toch maar naar divoza en 30 euro meer betalen
caj2008 schreef:bij mij heeft hij nu ook pagina geopend pk pad blauw alleen nog maar ponykun je voor mij bij de groene kijken?
Ik was er vanmorgen in de winkel en toen was alles al bijna weg. Alles van Kingsland op 2 jasjes na, bijna alle broeken, was echt niks meer.
Als dit er staat:Dit artikel is te bestellen vanaf maandag 23 augustus 18:00 uur, indien niet uitverkochtzou er dan geen maat meer beschikbaar zijn??
wietske100 schreef:caj2008 schreef:bij mij heeft hij nu ook pagina geopend pk pad blauw alleen nog maar ponykun je voor mij bij de groene kijken?die staat er niet op die wou ik ook als ik hem als nog kan vinden laat ik het weten
_Lott schreef:ik ook en ik heb al iets in het winkelmandje liggenpff daar is hij mij mij al een uur mee bezig..