Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lonnie schreef:met de groep is geen probleem, ik heb een watje van een tinker die al bang is als een ander paard zijn start zwiept en 2 shetjes, 2 ruinen, waarvan er eentje de 30 gepasseerd is (en ook zielig, die heb ik overgehouden aan een inbeslaglegging via de DB en maar gehouden)
bovendien heeft deze groep van juni tot oktober al samengestaan, ze kennen elkaar dus...Een paaltje wordt trouwens lastig met deze keiharde grond
ik zal morgen hier een linkje zetten
laura1987 schreef:Super zeg, dat ze haar nu toch verkocht heeft aan je.
Doorzettingsvermogen is toch echt een goede eigenschap.
lonnie schreef:@sundral: iets te snel gepost net?
lonnie schreef:Heb Ciera wel meegenomen naar de rest. Ik wilde haar eigenlijk nog een nachtje binnen houden, maar ze was erg onrustig daar in haar eentje, ze had de hele wei omgeploegd vandaag van het heen en weer lopen....
dus midden in de hagel halster omgedaan en aan de wandel gegaan, is 5-10 minuutjes lopen naar de andere wei. Superbraaf was ze, loopt braaf mee en is heel alert, ze komt ook al aanrennen als je dr roept. Dus tijdens het wandelen heeft ze lekker om zich heen gekeken naar alle andere paarden hier in de buurt.
Toen kwamen we in de buurt van de rest, en ze begon te hinniken, ze herkende het duidelijk! De rest stond al ongeduldig voor de poort te wachten, ik kreeg haar amper binnen haha met zo'n dikke Tinker voor de ingang.
Afijn, losgelaten, hebben ze een paar voorzichtige rondjes gedraafd (want het was toch wel glad maar dat voelen ze prima aan) en hebben toen allemaal hun portie muesli gehad. Ik ondertussen een dijk hooi gegeven en toen stond alles lekker te eten samen.
Wat wel heel lief was, binnen een half uur stond ze met mijn Tinker schoft aan schoft te krabbelen, ze herkenden elkaar wel echt!
Dat was even voor vandaag, ik ben zelf flink verkouden van het rondsjouwen buiten, dus ik ben niet te lang blijven hangen. Ze zullen het wel redden vanavond. Heb voor de zekerheid nog even een onderdekentje onder haar dek gelegd.
morgen weer verslagje en hopelijk foto's waar niet alleen hagel op staat!