Ik heb kalfsleren laklaarzen van Derby (model polo, maar ik lees net dat die "uit" zijn ). Ook die zaten meteen goed, kon er direct mee rijden. Slofjes, zoals Vonneke haar laarzen ook al noemde .
Nou ik ben met mijn laarzen vandaag weer terug gegaan naar drunen. Nog even aangehad en ze waren toch echt te hoog, wat ik al dacht Ik baal natuurlijk wel een beetje omdat ik weer moet wachten, maar ze worden versneld gemaakt en heb ze nu over 3 a 4 weekjes weer. Maargoed, beter wat langer wachten dan verkeerde laarzen voor dat geld! Dus als iemand nog intresse had in mijn laarzen, ga dan gouw naar drunen want hij staat nu gezellig tussen alle andere laarzen!
Frisssty
Geplaatst: 06-05-10 20:03
Gewoon normalen jhoppers lopen goed en rijden lekker....dat geld wat ik dan bespaar gaat mooi naar me spaarpot voor me paard
TheFreak
Geplaatst: 06-05-10 20:18
Voor wedstrijden heb ik oxford(bruin) de niro's met rood/paarsige lakkap en gouden swarovski's. Ze zitten alleen VRE-SE-LIJK.
datze zo vrezelijk zitten ligt eraan hoe lang je ze hebt;) leer gaat helemaal naar je voet staan...dus als je ze een paar dagen aanhoud zitten ze heerlijk
de mijne die ik hier al eerder liet zien zaten ook vreselijk, Echter had ik vorige week wedstrijd in de stromende regen en ben ik klets klets nat geworden zo dus ook mijn laarzen. En nu zitten ze goed .
dat is standaart bij leer XD.....vooral bij derby's...als je ze op maat laat maken zitten ze helemaal tot in de knieholte die mensen lopen in het begin als robots:P
TheFreak
Geplaatst: 10-05-10 20:01
Ze zijn al wel helemaal ingezakt enzo, heb ze ook al 1 jaar maar zitten nog steeds vreselijk. In zit er een soort van paarse gloed over het lak.
@ Rhodos, ik neem aan dat je je winkel in Groningen hebt? Wat ontzettend zonde dat het zover weg is . Ik zie ontzettende leuke ideeen. Weet iemand of er ook zoiets is in Zuid-Holland?
Zooist
Geplaatst: 13-05-10 21:04
Mir_horses schreef:
@ Rhodos, ik neem aan dat je je winkel in Groningen hebt? Wat ontzettend zonde dat het zover weg is . Ik zie ontzettende leuke ideeen. Weet iemand of er ook zoiets is in Zuid-Holland?