Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:49

Schaam me niet voor mijn paardrijkleding, maar wel voor eventuele stank..

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:50

Aan de ene kant denk ik ze doen het er maar mee aan de andere kant schaam ik me er ook voor inderdaad net wat de TS zegt. Dat mensen denken dat je stinkt terwijl dat best mee valt :P

Stormaira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:53

ik doe vaak nog wel eens een boodschap ophalen of tanken, maar daar houd het ook mee op. want het stinkt toch el vooral als je net de paarden gereden hebt ben je niet al te fris haha

xJess

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:50

Ik schaam me niet erin. Ik loop wel meer met me rijbroek aan in de winkel ofzoo. Of over straat, als ik weg moet doe ik het altijd wel gewoon uit, k krijg er niet vaak een opmerking over. Want fiets vaak in de polder due dan hebben meer mensen rijkleren aan:)

Muudie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:10

Ja idd als ik door het dorp fiets dan voel ik me wel aangekeken.
Maar ik geef er niks om :o

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:13

iedereen kijkt er na alsof je een andere stijl hebt ofzo haha.
maar ik ga gerust overal heen ging 2 jaar lang met de trein na de paarden in die kleding iedereen keek je aan en dan bleef ik altijd net zo lang die mensen strak aan kijken tot ze de anderekant op gingen kijken.
maar het boeit me echt helemaal niks.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 22:29

Basvandoren schreef:
MBonita schreef:
hlemaaal nejt, loop het liefst op school ook in me rijkleidng rond.. want daat sit sooo heerluk. :P

Blijf het doen, wie weet komt het gewoon een keertje in de mode. Dan heb ik meer om van te genieten :)

Sommige dingen zijn eigenlijk al in de mode. De skinny jeans heeft qua bouw wel wat van een rijbroek (behalve dan dat de rijbroek een hoog model heeft). Sommige vrouwen droegen de skinny jeans en dan hoge laarsen er over heen. Dan leek het soms net op een rijbroek met paardrijlaarsen.

En bij sommige tasjes van bijv. gucci hangt er ook wel eens een paardenbit voor :P

Afbeelding
Bijvoorbeeld deze alleen ze zijn er nog wel met eentje die nog meer op een bit lijkt.

En dan heb je nog de poli shirts waar je ook echt een plaatje van een paard op ziet tijdens een polo wedstrijd.

Gabriellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:31

Hee,

Eerst had ik daar ook wel last van toen ging ik voor geen goud in mijn rijkleding naar de winkel ofzo maar tegen woordig heb ik daar gewon schijt aan ze kijken maar lekker.. ik ben zoals ik ben:D En eigenlijk kijken mensen ook niet echt na je als je dat denkt lijkt dat ook zo:P haha..

Maar ik snap dat je het moeilijk vind vond ik eerst ook maar ik ben over mijn trouma heen:P haha..

Xx

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:34

ik breng zelfs mijn dochter in paardenoutfit naar school. ze zit in de kleuterklas dus dan is t gebruikelijk dat je nog even in de klas blijft. probeer dan wel om niet te dicht bij de andere te staan haha vooral swinters want ik was niet elke dag mijn jas en die kan toch eeeeecht stinken met dat kuil hihi

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:58

Mij boeit het echt niet wat andere mensen vinden. Ik loop in mn rijbroek als ik dat wil :P

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:05

Ik schaam me absoluut niet als ik met paardrijkleding ergens loop.
De supermarkt, het tankstation, zelfs de bank..

En gelukkig heb ik nooit echt 'afgrijselijke' blikken naar me toe gekregen.

En eigenlijk kan het mij ook vrij weinig interesseren hoe en wat andere mensen over me denken.
Ik loop in mijn kloffie, zoals ík erbij wil lopen. ;)

JeroenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:57

ik schaam we wel als ik ergens anders loop dat thuis met m,n rijkleren. na het rijden direct onder de douche en andere kleren aan.. :)
Zelfs als er kopers voor een paard komen doe ik normale kleren aan.. beetje te erg misschien? :o

Eliza_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 17:03

Haha ik loop met me paardrijkleren zo de supermarkt in! En voor me werk moet ik met trein dus ik moet altijd in mee paardenkloffie straat over! volgens mij raak je eraan gewend! Alleen met je zadel over het station vinden mensen wel heel erg raar;)

Mii_femmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 17:06

ik loop ook zo de supermarkt in. wel ga ik liever voor het rijden dan na het rijden met mijn paardrijkleren ergens naar toe. je hebt dan toch altijd de kans dat je vreselijk naar paard en zweet stinkt!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 20:17

hmm ik doe er ook niet zo moeilijk over maarja het is een behoorijk 'paarden dorp':P
veel mensen hebben hier paarden, en er zijn 2 manege's waar kinderen gillend van de manege naar de albert heijn fietsen en weer terug, dat is wel funny hoor je ineens ooh kijk daar vliegt een dood vogeltje ofzo:D
echt van die mensjes die bijna iedere dag in rijkleding zijn [net als ik;)]

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 12:23

JeroenK schreef:
ik schaam we wel als ik ergens anders loop dat thuis met m,n rijkleren. na het rijden direct onder de douche en andere kleren aan.. :)
Zelfs als er kopers voor een paard komen doe ik normale kleren aan.. beetje te erg misschien? :o

Hoef je je paard dan niet voor te rijden? Anders gaat het nog al lastig met je spijkerbroek op t paard.
En ik zou juist wel rijkleding aan doen als er kopers komen. Je zit toch in het zelfde schuitje en dat is wel wat gepaster.

Margot__X

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:59

Ik schaam me er niet voor ik loop regelmatig in de supermarkt met mijn paardrijkleding :P

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:09

Waarom die schaamte??? Mensen van de bouw zoals timmermannen,metselaars lopen ook in een andere kloffie en dat ruikt ook niet "burgelijk". hahaha of hoe je die geur ook moet noemen..... Het maakt mij niet meer zoveel uit wat een ander er van denkt. En om je nou steeds om te moeten kleden vind ik ook een beetje idioot en als ze het niks vinden kijken ze toch gewoon de andere kant op. :)

Niikiitaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:12

Ik zit er niet zo mee, alleen als ik van de manege kom en ik ga de bus in en ik ruik helemaal naar paard dan zie ik mensen soms echt raar kijken :+

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:14

ikke niet ook niet als ik bij mijn paard vandaan kom, ik ben in mijn kleding naar, de supermarkt geweest op de markt in de stad in een foto dinges in het winkelcentrum ect. laats moetst ik pas foto's laten maken ook in mijn paardrij kleding gegaan! :D

vrgr Olivierlover

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:19

Laatst had ik bij een nieuw paard gekeken toen mijn vader en een vriendin het tijd vonden om naar de Mc Donalds te gaan.
Ik wilde perseee door de McDrive maar daar hadden ze natuurlijk geen oren naar.

Uiteindelijk maar gedaan of ik gek was en met rijkleding (en laarzen nog aan) een patatje gegeten :+
Viel nieteens tegen :P

chantal1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:44

Nee loop gerust in rijkleding de supermarkt of tankstation in.

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:48

Hmm als ik alleen loop voel ik me wel ongemakkelijk, maar als ik met een vriendin in paardrijkleding loop maakt het me al minder uit :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:53

Neuh schaam me der niet echt voor..
alleen ik ga niet naar de stad toe ofzo..
zit wel liever in mn normale kleding :P

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 22:24

loop gewoon het liefst dag en nacht in mn rijkleding :$