geerke schreef:je vraagt toch het verschil tussen paardenmensen en mensen met paarden?
Dan krijg je van verschillende mensen verschillende meningen...inderdaad kun je door de regels heen lezen van mijn berichtje hoe ik denk over de mensen met schone rijbroek en leren laarzen(en die rijbroek blijft ook schoon...)die in nog geen twee jaar op een paard gezeten hebben....je kunt daar inderdaad doorheen lezen hoe ik daarover denk...
Ik probeer toch ook die mensen in hun waarde te laten....maar ja...ik heb er een mening over,al probeer ik van niet....moeilijk hoor.
Ik vind namelijk dat die mensen het zeker zelf moeten weten hoe ze gekleed gaan.....maar om nu compleet in out-fit de super in te stappen en al twee jaar niet meer hebben gereden,laat staan een paard te hebben aangeraakt....
Ben ik nu de enige die dit vreemd vind(ik heb het hier over een specifiek geval natuurlijk...)
Nee dat vraag ik niet Geerke, maar dat maakt niet uit. Ik vraag wat de definities van beide zijn omdat mens met paard op bokt vrijwel bijna altijd als negatief en minderwaardig gezien word. Als je dan leest wie het zeggen denk ik ook jaja....de definitie van paardenmens slaat dan ook blijkbaar nergens meer op. De 1 zou zeggen, ehh jij weet niks van wedstijden dus je bent geen paardenmens, de ander zegt als je je paarden scheert ben je geen paardenmens en bla bla bla...ik persoonlijk zag een paardenmens in de eerste instantie anders. Iemand die gewoon op gevoel alleen al heel goed met paarden om kan gaan in nagenoeg alle situaties. Maar dan lees ik dat omdat je niet sochtends in je rijbroek stapt om er weer savonds uit te stappen dag in dag uit dat dat je een paardenmens maakt. Of omdat iemand in de bijstand op alle mogelijke manieren zn paard probeert te houden omdat het een paarden mens is...Beide definities kloppen van geen kant vandaar ook een hele foute uitslag in de poll.
Citaat:ik heb hem ook niet ingevuld....ik vind mezelf wel een paardenmens....maar ik vind eigenlijk dat iemand anders daarover moet oordelen,niet ikzelf....maar ja....niemand kent me hier dus dat word moeilijk..
Dat vind een heel goed antwoord eerlijk gezegd. Want Penny kan ook wel van haarzelf vinden dat ze een paardenmens is en dan weten we allemaal dat Penny niet weet waar ze het over heeft. En dat kun je van achter een scherm ook nooit beoordelen of Penny nu gelijk had of niet.