Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en óók voor hen is er gips
!
suleilitha schreef:Nou zeg Superwoman, wát een nivo, triest dat je het niet met woorden af kunt. Op de manier hoe jij nu reageert weet je zeker dat het ene het andere uithaalt en dan zit je pas echt in de puree.
suleilitha schreef:Eindje van het gesprek: de moeder gaat de DB bellen zegt ze, en mijn kerel gaat morgen naar het buro. Verder zijn wij arrogante kakkers is gezegd, twee auto's en paarden en dat terwijl we die arme kids niet eens een verzorgpaard gunnen. Tja, dan ben je uitgepraat vrees ik en rest er niets anders dan naar de politie te gaan.
suleilitha schreef:Ja, dat vinden ze goed, Marleen, erger nog, ze wakkeren het aan. Wij worden gewezen op o.a. niet poetsen en manen en staarten die in de war zitten.
suleilitha schreef:Ik kan jullie melden dat ik vanochtend met een jobsgeduld de ene merrie áán haar halster naar buiten heb gekregen. Het vereiste even wat slimmigheid om het halster aan te krijgen en verder stond ze wel te trillen maar goddank is haar vertrouwen in mij niet beschadigd.
Met de andere paarden gaat het gewoon goed, die staan er florisant bij zoals altijd.
Verder hebben we niemand meer gesignaleerd en de buren dus ook niet, maar ik ben nog wel een beetje paranoia. Ben helemaal blij dat ik een paar dagen vanuit huis kan werken want het vertrouwen in de mensheid heeft toch wel een deukje opgelopen.
Het is een fijn idee dat de omgeving mee oplet en verder kunnen we niet veel anders dan ons er overheen zetten. Ik ben blij dat er geen ongelukken zijn gebeurd, zowel met de paarden als met die meiden want je wilt ook niet dat er iemand, hoe dom ook, door één van jouw paarden het ziekenhuis wordt ingebeukt of het leven laat.
en lekker dat jij ook weer een beetje aan je vertrouwen kunt werken

Stendo schreef:Helaas bestaan er geen cursussen voor ouders uit de stad ( of platteland) die nog niet weten hoe gevaarlijk het kan zijn om je kinderen bij wildere(lees jonge paarden of ander groot vee) beesten te laten. Het zou in iedergeval wel beter zijn als die mama dat uit gelegt kreeg en het ook zou (willen) begrijpen. Ik hoop dat het niet nog eens gebeurd.
Succes met de merrie en dat het maar snel weer beter zal gaan.