En natuurlijk mag je een keer komen kijken!
Hopelijk hebben we dan een goeie dag
Een paar lessen geleden zat ik er zelf hélemaal doorheen en heb ik drie kwartier snikkend op Sil door de bak gestapt. Volledig geknakt, maar dat mag er dus ook zijn en dan gaan we niet zozeer aan de slag met 'Sil&Berdien summerbodyproof' maar meer met de innerlijke mens. Zó fijn.
Ken hem inmiddels ook wel goed genoeg om in te schatten wat wel en niet en wanneer. Zijn stresslevels kunnen enorm wisselen per dag en dan reageert hij ook nog eens op hoe ik me voel, lang niet altijd fijn. Maar al met al zit er een steigende lijn in, hebben we af en toe wat slechte dagen maar bovenal blijft hij me verbazen met hoe goed hij dingen oppakt terwijl we eigenlijk veeel te weinig les hebben
Daar was daar natuurlijk geen ruimte voor, ondanks dat springinstructeur een fijne vent is die ook alleen maar zijn best doet. Maar maak je dus vooral niet druk om wat ik zou denken mocht het geen in shape les worden, niks menselijks is mij vreemd
Maar heel fijn als dat kan!
En ook een flinke spiegel richting mij, en door mijn eigen karakter zijn we daardoor eigenlijk geen goede combi. Althans, niet als er iets móet heb ik me gerealiseerd- en dat is precies de cirkel waar we nu in zitten. Nog steeds het aloude verhaal wat al een jaar speelt dus
) dan breng ik haar dan tzt alsnog weg naar een trainingsstal daarvoor. Ondertussen ga ik verder kijken wat betreft mijn doelen met haar, en evt. meer passende permanente huisvesting daarvoor vinden mocht de uitkomst ervan zijn dat ik het op huidige stal echt nooit matchend ga krijgen voor haar/ons als combi.

), aangekomen bij nieuwe plek heeft ze de wei en schuilstallen eerst grondig geïnspecteerd, een hele tijd gebiologeerd naar de koeien en paarden van de buren staan staren, en is vervolgens zij aan zij met haar nieuwe vriend gaan grasmaaien 

maar ik hoop dat je je goed voelt bij je keuze, dat is het allerbelangrijkste